PracaGrupypl.praca.dyskusjetłumaczenie przez internet

  • 11. Data: 2002-06-05 19:32:25
    Temat: Re: Re: tłumaczenie przez internet
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Wed, 05 Jun 2002 12:08:16 +0200,
    =?ISO-8859-2?Q?S=B3awomir_Szysz=B3o?= <s...@p...onet.pl> wrote:

    [ciach...]
    >Wyślij w postaci obrazka (mapy bitowej) słabej jakości, tak żeby się doczytali,
    >ale żeby nie mogli zeskanować i użyć OCR. :-)
    Moze byc ladnie zeskanowane pismo reczne ale takie z zakretasami :)) .
    Ale co jak po prostu dadza to do przepisania maszynistce ?

    Pzdr
    Limfo

  • 12. Data: 2002-06-11 13:46:52
    Temat: Re: tłumaczenie przez internet
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Janusz Pachana" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić na jakiej zasadzie to działa?

    Przeczytalem pytanie, a potem odpowiedzi.
    Bez zastrzezen co do pytania, gosc nie wie, to pyta innych.
    Za to odpowiedzi... Ludzie, nie znacie sie na czyms, to sie nie
    wypowiadajcie, nie kombinujcie, nie podsuwajcie cwaniackich bzdur, nie
    zmyslajcie... Po co zabieracie glos?!
    Istnieje rynek tlumaczen, kierujacy sie zasadami, mniej lub bardziej
    przestrzeganymi, ma swoje ceny, zwyczaje, zabezpieczenia, problemy... Jesli
    ktos z branzy bedzie chcial sie odezwac, to sie wypowie, ale watpie, po
    takich bzdurach...

    MM