PracaGrupypl.praca.dyskusje › tłumacz płaca

  • 1. Data: 2004-05-31 10:02:18
    Temat: tłumacz płaca
    Od: "Remigiusz" <r...@i...net.pl>

    Mam pytanie , jak kształtują sie płace brutto tłumacza tekstów
    informatycznych: Zakres obowiązków:
    - tłumaczenie instrukcji obsługi programów użytkowych,
    - tłumaczenie opisów i nazewnictwa funkcji w programach (napisy w menu
    głównym, komunikaty, opisy klawiszy).
    Praca w pełnym wymiarze czasu pracy
    Czy ktoś pracował już w tym charakterze ?
    Proszę o pomoc

  • 2. Data: 2004-05-31 10:45:38
    Temat: Re: tłumacz płaca
    Od: "Arci" <g...@g...pl>

    Obserwator "Remigiusz" napisał w niewiedzy:

> [...]
    > głównym, komunikaty, opisy klawiszy).
    > Praca w pełnym wymiarze czasu pracy
    > Czy ktoś pracował już w tym charakterze ?

    Tyle ile sobie wynegocjujesz ! ;o))))

    --
    Pozdrawiam.
    Arci

  • 3. Data: 2004-05-31 11:18:40
    Od: "Remigiusz" <r...@i...net.pl>

    Użytkownik "Arci" <g...@g...pl> nie mając co robić wyklapał w
    klawiaturę >

    > Tyle ile sobie wynegocjujesz ! ;o))))
    >
    > --
    > Pozdrawiam.
    > Arci

    Kolego truzimy i frazesy proponuje przeniesc na grupe dusykusyjna
    pl.rec.test. Jeśli nie masz nic do powiedenia - nie pisz!
    Mam orientację jak kształtuja się wynagrodzenia konsultantów SAP, PM, i
    handlowców w braznży IT. I ..chętnie dziele się wiedzą.
    Odsyłam do zasad grup dyskusyjnych żeby szanowny kolega poczytał sobie po co
    one wogóle są.

    pozdrawiam
    Remigiusz

  • 4. Data: 2004-05-31 11:31:55
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "Remigiusz" <r...@i...net.pl> wrote in

    > Kolego truzimy i frazesy proponuje przeniesc na grupe dusykusyjna
    > pl.rec.test. Jeśli nie masz nic do powiedenia - nie pisz!

    A Ty co.. nowy w branzy? Pytasz w zlym miejscu - dlatego taka odpowiedz.
    Tlumaczenia IT do wyrafinowanych nie naleza. 30zl/A4/1800 znakow.

    pl.hum.tlumaczenia
    p...@y...com
    p...@y...com
    t...@y...com

    /silver

  • 5. Data: 2004-05-31 11:42:44
    Od: "Remigiusz" <r...@i...net.pl>

    Użytkownik "/silver" <f...@u...cy> napisał w wiadomości
    > "Remigiusz" <r...@i...net.pl> wrote in
    > Tlumaczenia IT do wyrafinowanych nie naleza. 30zl/A4/1800 znakow.
    >
    > pl.hum.tlumaczenia
    > p...@y...com
    > p...@y...com
    > t...@y...com
    >
    >Silver
    czytaj dokładnie -- nnapisałem ze jest to praca na stały etat a nie
    tłumaczenia zlecane na zewnatrz w gre wchodzi 40g tygodniowo a nie ilośc
    znaków. Co do pytania było zasadne, na temat i adresowane do właściwej grupy
    syskusyjnej -praca dyskusje. Jeszcze raz powtórze chodzi o pracę i
    wynagrodzenia z nią a nie doraźźne tłumaczenia
    pozdrawiam

    Remigiusz

  • 6. Data: 2004-05-31 11:45:09
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "Remigiusz" <r...@i...net.pl> wrote in

    > czytaj dokladnie -- nnapisalem ze jest to praca na staly etat a nie
    > tlumaczenia zlecane na zewnatrz w gre wchodzi 40g tygodniowo a nie
    > ilośc znaków. Co do pytania bylo zasadne, na temat i adresowane do
    > wlaściwej grupy syskusyjnej -praca dyskusje. Jeszcze raz powtórze
    > chodzi o prace i wynagrodzenia z nią a nie doraLLne tlumaczenia

    Przy takim podejsciu dostaniesz 600zl/mies. :)

    /silver

  • 7. Data: 2004-05-31 11:52:07
    Od: "Remigiusz" <r...@i...net.pl>

    > Przy takim podejsciu dostaniesz 600zl/mies. :)
    >
    > /silver
    wiesz co ? mam grubo powyzej 6k miesięcznie wiec pozwole sie niezgodzić.
    Kolejny doradca bez wiedzy w temaciejesteś ta sama uwaga -> nie znasz tematu
    to nie pisz

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-05-31 11:58:01
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "Remigiusz" <r...@i...net.pl> wrote in

    > wiesz co ? mam grubo powyzej 6k miesiecznie wiec pozwole sie
    > niezgodzic. Kolejny doradca bez wiedzy w temaciejesteś ta sama uwaga
    > -> nie znasz tematu to nie pisz

    A tych dodatkowych danych mamy sie domyslac? Lekcewazenie otoczenia i
    aroganckie reakcje w niczym Ci nie pomoga. Tak sie sklada, ze wiem na czym
    polega ta praca i ile sie zarabia. Tylko teraz juz nie wiem - sam pytasz,
    czy chcesz mi wcisnac swoje odpowiedzi?

    Ziolka na uspokojenie polecam.

    /silver

  • 9. Data: 2004-06-02 08:59:15
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "Remigiusz" <r...@i...net.pl> wrote in message

> [...]
    > znaków.
    Jeszcze raz powtórze chodzi o pracę i
    > wynagrodzenia z nią a nie doraźźne tłumaczenia

    to ja napisze wprost, co inny pisali posrednio: praca 90% tlumaczy na
    swiecie (lub wiecej) NIE jest normowana godzinami tak, jak inne prace
    "biurowe". Pozostale kilka % to wlasnie tlumacze pracujacy w agencjach, na
    miejscu (in-house), i - jak ktos wspomnial - osoby zatrudnione za 600 zl
    jako "sekretarka z biegla znajomoscia angielskiego" - domyslasz sie do
    czego?
    A zazwyczaj pracujesz, gdy masz zlecenie od klienta (jak sobie wypracujesz)
    lub agencji tlumaczen (jesli Cie polubia). Moze byc 28 godz pracy w ciagu 2
    dni, a moze nie byc nic przez 2 miesiace. Albo pol roku.
    btw, Nigdy nie spotkalem sie ze stawka godzinowa przy tlumaczeniu, choc
    podaje sie ja czasem przy korekcie tekstu.
    Naprawde polecam przestudiowac linki podane powyzej i to bardziej niz
    pobieznie.

    marek