PracaGrupypl.praca.dyskusje › third level degree - co to?

  • 1. Data: 2005-12-02 22:29:20
    Temat: third level degree - co to?
    Od: "a...@o...pl" <a...@o...pl>

    W przeszukiwanych przeze mnie ofertach pracy za granica w
    kwalifikacjach wymagany jest: Third Level Diploma lub Third Level
    Degree. Co to jest? Licencjat? Magisterka? Czy doktorat? Ponadto czy
    jest jakies tlumaczenie na angielski naszego technika i studium
    policealnego?

  • 2. Data: 2005-12-03 15:01:38
    Temat: Re: third level degree - co to?
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On 2 Dec 2005 23:29:20 +0100, "a...@o...pl" wrote:

    >W przeszukiwanych przeze mnie ofertach pracy za granica w
    >kwalifikacjach wymagany jest: Third Level Diploma lub Third Level
    >Degree. Co to jest? Licencjat? Magisterka? Czy doktorat?

    Hmm, wiem że w UK jest "1st class degree" (czy też "3rd class degree")
    - chodzi o procentowy wynik (1st > 70%, 3rd: 40-49% (chyba, sprawdź w
    sieci) na studiach (coś jak nasza średnia)) i "III level module"
    (czyli kursy (przedmioty) na 3. poziomie).
    Jednak z "third level degree" też się spotkałem, jako nasz odpowiednik
    doktora, ale to chyba było w Europie kontynentalnej, a konkretnie w
    wizjach łunijnych biurokratów.
    Chociaż w innych państwach (AU, NZ, USA, RPA, IE itd.) może to znaczyć
    jeszcze coś innego.

    >Ponadto czy
    >jest jakies tlumaczenie na angielski naszego technika i studium
    >policealnego?

    Ja bym wpisał "A-level" w czymś tam, ale najlepiej spytaj na
    pl.hum.tlumaczenia.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 3. Data: 2005-12-03 16:10:44
    Od: "Chris" <j...@m...wp.pl>

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jednak z "third level degree" też się spotkałem, jako nasz odpowiednik
    > doktora, ale to chyba było w Europie kontynentalnej, a konkretnie w
    <CIACH>

    Chodzi o studia trzeciego stopnia --- DOKTORAT :)