PracaGrupypl.praca.dyskusjetest projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"

  • 31. Data: 2005-06-28 09:20:52
    Temat: Re: test projekcyjny-
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:d9r4c4$fpv$1@achot.icm.edu.pl...

    > Ejej, oczekiwanie wynagrodzenia za swoją pracę uważam za zrozumiałe, ale
    > co do tego ma prostytuowanie? Byłżebyś przekonany, że interpretacja
    > testu drzewa jest zajęciem poniżej godności pozycji twojej zawodowej?
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Zbyszek

    Jakżebym mógł być przekonanym, iż interpretacja to coś poniżej mej godności
    mospanie. Jednakowoż dziękuję za głos krytyczny. Ganię zaś przesłany link w
    miejsce pytania "czy można?"

    Pozdrawiam
    M.

  • 32. Data: 2005-06-28 09:22:38
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):
    > Świetnie, To jeszcze uiść opłatę. Nie zwykłem się prostytuować za darmo :)
    ale jednak czasem doradzasz cos na grupie... moglbys to potrakowac jako
    przyblizenie innym tematu takich testow (ja np jakos nie bardzo moge
    sobie to wyobrazic, moja wiara w wiarygodnosc takich testow jest raczej
    niska)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 33. Data: 2005-06-28 09:31:45
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    > Czyli ktoś, kto upraszcza drzewo tak, jak ja, może zupełnie inne cechy
    > wykazałby, gdyby rysował konia czy człowieka ;)
    Nie zupełnie. Test drzewa bazuje na tym, że drzewo jako symbol (korzenie,
    pień, korona) jest niezwykle mocno zakorzeniony w podświadomości ludzi wielu
    kultur. Z koniem to już inna sprawa.

    Sylwetki ludzkie też się wykorzystuje, np. przy badaniu rodzin
    patologicznych. Polega to zgrubsza na tym, że dziecku daje się do
    narysowania rodzinę. Rysunek mówi dużo na temat panujących w rodzinie
    relacji.

    A przy okazji anegdotka i ciężkie rozterki z ostatnich badań: jakim testem
    projekcyjnym przebadać Azjatę z kraju obfitującego w palmy? :)

  • 34. Data: 2005-06-28 09:39:00
    Od: "macko42" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciek Sobczyk <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał(a):

    > Świetnie, To jeszcze uiść opłatę. Nie zwykłem się prostytuować za darmo :)

    hej, mi tez nie odpowiesz?
    oplaty nie uiszcze. Myslalem, ze jesli poswiecasz czas na rozne
    odpowiedzi tutaj na grupie, to mozesz dac probke takiej analizy.
    chocby po to zeby nie byc goloslownym.

  • 35. Data: 2005-06-28 09:49:25
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "macko42" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > hej, mi tez nie odpowiesz?
    > oplaty nie uiszcze. Myslalem, ze jesli poswiecasz czas na rozne
    > odpowiedzi tutaj na grupie, to mozesz dac probke takiej analizy.
    > chocby po to zeby nie byc goloslownym.
    Gołoskłowny byłbym, gdybym interpretował cokolwiek na podstawie drzewa
    narysowanego myszką.

  • 36. Data: 2005-06-28 10:00:41
    Od: KornelO <r...@p...com>

    Dnia 2005-06-28 11:20, spoglądając w dolinę, Użytkownik Maciek Sobczyk napisał:

    > [...]
    > Ganię zaś przesłany link w
    > miejsce pytania "czy można?"
    > [...]

    Ups...
    Najmocniej Pana przepraszam.

    Pozdrawiam
    Kornel

  • 37. Data: 2005-06-28 10:04:56
    Od: "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl>

    > Ależ, proszę bardzo :)
    > http://www.sudety.nikt.pl/public/drzewo.gif

    Mi baba z HR powiedziała, że mam narysować najlepiej jak potrafię. Nie
    powiem, że przyłożyłem się dużo bardziej niż ty, ale wydaje mi się że można
    poświęcić więcej czasu na coś lepszego. Gdybym miał narysowac jeszcze raz,
    to narysowąłbym więcej.
    pozdro

  • 38. Data: 2005-06-28 10:20:20
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    można
    > poświęcić więcej czasu na coś lepszego. Gdybym miał narysowac jeszcze
    Co na wynik testu znacząco by nie wpłynęło :)

    pozdrawiam
    m.

  • 39. Data: 2005-06-28 10:27:34
    Od: "macko42" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > :)

    > Gołoskłowny byłbym, gdybym interpretował cokolwiek na podstawie drzewa

    gdybym rysowal odrecznie efekt bylby baaardzo podobny. Ja jestem zadowolony
    z tego rysunku. To chcialem narysowac i to jest to, co mialem w glowie jako
    piersze skojarzenie (no, byly jeszcze kolory, ale pisales, ze ma byc
    olowkiem).
    wiec co, nic nie zdradzisz? ja naprawde jestem bardzo ciekaw ...

  • 40. Data: 2005-06-28 10:39:07
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    > wiec co, nic nie zdradzisz? ja naprawde jestem bardzo ciekaw ...
    Nic nie zdradzę :) Po co mam pisać publicznie, że z rysunku wynikają
    wielkie skłonności do masturbacji? :)

    A na serio - to nie psychozabawa tylko poważny test a instrukcja nie brzmi
    "narysuj w paincie drzewko".

    pozdr.
    m.