PracaGrupypl.praca.dyskusje › tesco-opinie

  • 1. Data: 2006-11-22 07:26:17
    Temat: tesco-opinie
    Od: rav <s...@t...pl>

    Witam!

    Mam pytanko dot. pracy w tesco na stanowisku pracownika ds.
    administracyjnych. czy ktos z Was wie cos na ten temat i w ogole samej
    pracy w tesco?
    a konkretnie: co nalezy do obowiazkow? jakie zarobki? ile godzin pracy?
    itd.

    z gory dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-22 20:59:57
    Temat: Re: tesco-opinie
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Użytkownik "rav" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pracy w tesco?
    > a konkretnie: co nalezy do obowiazkow? jakie zarobki? ile godzin pracy?

    To kolega nie ogladal spotow wyborczych Ligii Polskich Rodzin ?? :-D