PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukanie pracy przez lancuszek?

  • 21. Data: 2005-04-08 23:08:41
    Temat: Re: szukanie pracy przez lancuszek?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Jacek Wojnarowski" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d3723a$gd3$1@inews.gazeta.pl...

    > haha, wszedzie sprzedaz... ;)
    > a na powaznie, to serwis ma charakter niekomercyjny, wiec nie ma

    Chwila. To nie Ty na pl.biznes pytales, na ile wyceniaja reklame na Twoim
    serwisie?

    > mozliwosci zaplaty gotowkowej. ale istnieje mozliwosc zaplaty innej -
    > reklama swojej osoby

    Mysle, ze JK nie musi sie reklamowac. Mysle tez, ze gdyby zechcial sie
    reklamowac, w obecnej sytuacji za subiektywnie korzystniejsze uznalby
    wydanie na to pieniedzy, a nie czasu :)

    I.

  • 22. Data: 2005-04-08 23:32:45
    Od: Jacek Wojnarowski <z...@g...pl>

    > Chwila. To nie Ty na pl.biznes pytales, na ile wyceniaja reklame na Twoim
    > serwisie?

    Tak, badanie rynku to sie nazywa... :P

    > Mysle, ze JK nie musi sie reklamowac. Mysle tez, ze gdyby zechcial sie
    > reklamowac, w obecnej sytuacji za subiektywnie korzystniejsze uznalby
    > wydanie na to pieniedzy, a nie czasu :)

    PS: a skad ty to mozesz wiedziec?

    --
    Jacek Wojnarowski - jacek.wojnarowski [malpa] sprzedaz.org
    skype: jacek.wojnarowski

  • 23. Data: 2005-04-09 09:56:54
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    > PS: a skad ty to mozesz wiedziec?

    Nie wiedziec, tylko wnioskowac na podstawie danych - JK napisal w toku
    dyskusji na tej grupie, kto jest jego klientem, co robi, w jakiej grupie
    dochodow jest. W tej, gdzie dodatkowy wolny czas zaczyna sie cenic wyzej niz
    dodatkowa korzysc, o ile korzysc ta nie jest dosyc duza. Sa strony o wyzszej
    ogladalnosci niz Twoja, ktore bylyby mu sklonne zaplacic za jego wiedze,
    gdyby zechcial cos pisac - i bardziej skuteczne w robieniu mu reklamy jako
    pracodawcy/uslugodawcy. Moge sie oczywiscie mylic, ale dla mnie wyglada to
    tak, ze skladasz oferte niewlasciwemu segmentowi rynku.

    I.

  • 24. Data: 2005-04-09 11:16:42
    Od: Jacek Wojnarowski <z...@g...pl>

> [...]
    > pracodawcy/uslugodawcy. Moge sie oczywiscie mylic, ale dla mnie wyglada to
    > tak, ze skladasz oferte niewlasciwemu segmentowi rynku.

    I tak odpowiadajac: oczywiscie, sa strony o wyzszej ogladalnosci, w
    sumie czego mozna sie spodziewac o niekomercyjnym projekcie, ktory i tak
    juz zaangarzowal kilka osob. Serwis istnieje od 2-3 miesiecy, wiec i tak
    mozna sie cieszyc, ze mamy ogladalnosc oraz jestesmy powoli i
    sukcesywnie indeskowani przez wyszukiwarki.
    Co do skladania oferty, to nikomu jej nie skladam.

    Z powazaniem,

  • 25. Data: 2005-04-09 16:54:57
    Od: Wwa <w...@t...pl.nospam>

    T.Omasz napisał(a):
    > google "skrót b2b oznacza"
    Dzięki - najprostrze rozwiązania są najskuteczniejsze.
    Wwa

  • 26. Data: 2005-04-09 17:12:46
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Sat, 09 Apr 2005 18:54:57 +0200, Wwa <w...@t...pl.nospam> napisał:

    > Dzięki - najprostrze rozwiązania są najskuteczniejsze.
    > Wwa

    Nie zawsze, ale urok prostoty mnie zawsze pociągał :)

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 27. Data: 2005-04-09 17:22:48
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > haha, wszedzie sprzedaz... ;)

    Nie sprzedaż, tylko uzupełnienie. Jak oglądam ogłoszenia z
    propozycjami np. sprzedaży samochodu, to te bez podanej ceny oceniam
    jako mało poważne, niezdecydowane lub do naciągania.
    Oczywiście - domyślałem od razu, że nie płacisz ;) - pytanie było
    właśnie dlatego - trochę z przekory.

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej

  • 28. Data: 2005-04-11 10:19:27
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-08, Immona <c...@W...zpds.com.pl> wrote:
    > z dyskutantow. Z zastrzezeniem, ze ja mam pewnie bardziej ortodoksyjne niz
    > grupa przekonania na ten temat :)
    Wychodzi na to, że jesteś bardziej papieska od mordpliku :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [17:14] <Sirocco_> Usilowalam przejrzec lastloga ale pogubilam sie
    w dlugosciach penisa dobrze odzywionych szacunkow...

  • 29. Data: 2005-04-11 10:23:46
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-07, smileguy <s...@m...net> wrote:
    > Znajomy już wykorzystał wszelkie sposoby szukania pracy i nic,
    > obecnie zastanawia się nad rozesłaniem łańcuszka przez e-mail. Czy to
    > dobra metoda na poszukiwanie zajęcia? może w ten sposób ktoś mu da
    > szanse.
    Zanim wyślesz _jakikolwiek_ łańcuszek przeczytaj artykuł:
    http://www.snopes.com/inboxer/children/shergold.htm

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Święta mogą być Twoje! Pakiet podstawowy już od 9,99 (bez karpia i choinki)
    /yacoob/