PracaGrupypl.praca.szukana › szukanie pracy

  • 1. Data: 2003-11-03 13:54:21
    Temat: szukanie pracy
    Od: "Ewa" <g...@o...pl>

    Szukam pracy w biurze. Mam najwyższe wykształcenie. Ukończyłam studiana
    Uniwersytecie Jagiellońskim. Biegle władam czterema językami:angielskim,
    niemieckim, francuskim, włoskim. Mam dwuletnie doświadczenie co do kontraktów,
    często uczestniczyłam w spodkaniach i bankietach dotyczących podpisania umowy
    kupna-sprzedaży.

  • 2. Data: 2003-11-03 16:13:16
    Temat: Odp: szukanie pracy
    Od: "pytajnik" <p...@o...pl>

    Użytkownik Ewa <g...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2003-11-05 15:10:55
    Temat: Re: szukanie pracy
    Od: "Jacek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "pytajnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Ewa <g...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:2...@n...onet.pl...
    > kontraktów,
    > umowy

    i z najwyższym wykształceniem ;)))))

  • 4. Data: 2003-11-05 18:26:54
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "pytajnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > i z najwyższym wykształceniem ;)))))

    Czego sie czepiacie?
    Oferta chyba jest jasna i konkretna.
    W moim miescie kiedys chyba przez 3 tygodnie szukali takiej "hostessy" w
    jednej z firm, oglaszajac sie we wszystkich dziennikach lokalnych.
    Jesli po UJ podaje sie tylko takie info o sobie, to chyba jest jednoznaczne.

    ---