PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam stron o zakladaniu firmy

  • 1. Data: 2003-01-20 11:58:16
    Temat: Re: szukam stron o zakladaniu firmy
    Od: "Pawel J Maczewski" <p...@s...uw.edu.pl>

    On Mon, 20 Jan 2003 12:59:43 +0100, Elefant wrote:

    > Mam zamiar otworzyc dzialalnosc gospodarcza czy zna ktos dobra stronke na
    > ten temat. Z gory dzieki!!!

    www.google.pl
    tam ja znalazlem, wiec i Tobie sie moze uda...
    wiem, ze latwiej napisac na grupe... ale odrobina wysilku jak chcesz
    zakladac dzialalnosc nie zaszkodzi ;>P

    Kender

  • 2. Data: 2003-01-20 11:59:43
    Temat: szukam stron o zakladaniu firmy
    Od: "Elefant" <r...@o...pl>

  • 3. Data: 2003-01-20 16:38:05
    Od: "Sebastian Sienkiewicz" <j...@o...pl>

    > Mam zamiar otworzyc dzialalnosc gospodarcza czy zna ktos dobra stronke na
    > ten temat. Z gory dzieki!!!

    Polecam http://www.republika.pl/moja_firma/krok%20po%20kroku
    .html

  • 4. Data: 2003-01-20 19:42:30
    Od: "Anna Sitek" <a...@N...gazeta.pl>

    Elefant <r...@o...pl> napisał(a):

    > Mam zamiar otworzyc dzialalnosc gospodarcza czy zna ktos dobra stronke na
    > ten temat. Z gory dzieki!!!

    Polecam stronki:

    http://akademiasukcesu.com/index.html oraz www.obywatel.pl
    Mam nadzieje, że się przydadzą ;)