PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam programu - pomóżcie!

  • 11. Data: 2007-10-19 19:29:32
    Temat: Re: szukam programu - pomóżcie!
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Są jeszcze powiadomienia mailowe wg zadanych kryteriów.

    Tak, np. do mnie przychodzą uparcie oferty z Warszawy, Irlandii, a
    ostatnio też Czech - mimo, że konsekwentnie ograniczam się do
    wielkopolskiego...

    Najciekawsze jest to, że na samej stronie wszystko działa prawidłowo.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 12. Data: 2007-10-19 21:06:07
    Od: " " <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > pracuj.pl itp oferty pracy (według odpowiednich kryteriów oczywiście). Jest
    > on bardzo użyteczny gdyż eliminuje konieczność codziennego przeglądania
    > wielu portali w poszukiwaniu najnowszych ofert sczytując ogłoszenia i
    > prezentując je w jednym miejscu. Dodam, że sczytywanie ogłoszeń o pracę to
    > tylko jedna z wielu jego funkcji - na podobnej zasadzie możemy sobie
    > ustawić sciąganie najnowszych wiadomości np. z działu "polityka" czy
    > "finanse" z różnych portali. Nie pamiętam jak nazywa się ten program,
    > dlatego jeśli ktoś kojarzy o czym piszę proszę o pomoc.

    Za "sczytywanie" masz u mnie mistrza !!!

  • 13. Data: 2007-10-23 21:56:11
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-10-19 14:53, taki ktos jak Bartek napisac raczyl:

    > Krzyśku,
    >
    > Jest takie narzędzie on-line - http://www.jobrapido.pl
    > Może Ci sie przyda?

    LOL, kolejne wcielenie spamera?

    Q: Czy wiecie, co to jest: małe, brązowe, je orzeszki
    i skacze po drzewach?
    A: ... ?

    Jakoś trudno mi uwierzyć, że ten wątek nie był ukartowany :-)

    Waldek

  • 14. Data: 2007-10-30 14:14:26
    Od: "Bartek" <i...@c...wytnij.pl>

> [...]
    > i skacze po drzewach?
    > A: ... ?
    >
    > Jakoś trudno mi uwierzyć, że ten wątek nie był ukartowany :-)
    No widzisz, a jednak nie był :)

    Pozdrowienia,
    Bartek
    --
    http://www.cv-raport.pl
    Informuje, czy wysyłane CV i listy motywacyjne są czytane przez pracodawców

  • 15. Data: 2007-11-04 08:48:35
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-10-30 15:14, taki ktos jak Bartek napisac raczyl:
    > No widzisz, a jednak nie był :)

    Jasne, zwłaszcza patrząc na Twój sig i ten post, który
    już zniknął / został wycofany.

    Waldek