PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy w domu

  • 1. Data: 2004-07-11 05:37:12
    Temat: szukam pracy w domu
    Od: "Robert Maszewski" <r...@i...pl>

    szukam pracy w domu za pośrednictwem internetu, nie interesuje mnie klikanie
    w bannery, czytanie maili, jakieś MLM itp, interesuje mnie telepraca za
    pośrednictwem internetu taka z prawdziwego zdarzenia, proszę o kontakt osoby
    poważne które już coś wiedzą na temat pracy w sieci internetowej, proszę
    pisać na adres mail: r...@i...pl

    umiejętności:
    - dobra zanajomość Outlook Express
    - systemy operacyjne Windows
    - MS Office ( Word, Excell)
    - INTERNET 24h/dobe
    - Licencjat z marketingu

    pozdrawiam i proszę o kontakt osoby które wiedzą jak wykorzystać dostęp do
    internetu na zarobienie konkretnych pieniędzy

  • 2. Data: 2004-07-11 13:58:16
    Temat: Re: szukam pracy w domu
    Od: "Anna" <a...@g...pl>

    Ciekawe czy ktoś się odezwie 0 888-441-798

  • 3. Data: 2004-07-11 14:13:30
    Od: "Agnieszka Rusak" <a...@g...pl>

    a...@g...pl

  • 4. Data: 2004-07-11 15:10:58
    Od: "Ewa" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Robert Maszewski" <r...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:ccqjnm$j4t$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > pozdrawiam i proszę o kontakt osoby które wiedzą jak wykorzystać dostęp do
    > internetu na zarobienie konkretnych pieniędzy

    Ja tez jestem bardzo zainteresowana.
    e...@u...pl

  • 5. Data: 2004-07-16 20:57:36
    Od: "Ewa" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Anna" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe czy ktoś się odezwie 0 888-441-798

    No i nikt się do mnie nie odezwał.