PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy dobrej w krakowie jako administrator sieci

  • 1. Data: 2002-08-30 13:40:08
    Temat: szukam pracy dobrej w krakowie jako administrator sieci
    Od: "szymon" <s...@i...pl>

    szukam pracy w krakowie jako administrator sieci mam 3-letnie doswiadczenie

    s...@i...pl

  • 2. Data: 2002-08-30 20:43:55
    Od: Malpa <m...@u...email.from.sig>

    In <aknsko$g3u$1@news.tpi.pl>, szymon wrote:

    > szukam pracy w krakowie jako administrator sieci mam 3-letnie doswiadczenie
    >
    > s...@i...pl

    Witaj w klubie ;)

    @.

    * Leszek Wanik * <m...@m...prv.pl> * ICQ 52813139 * GG 4034607 *
    * GPG key --> http://w3s.interkom.pl/wanik/gpg * RLU 156408 *
    * Nie jestem kompletnym idiotą. Pewnych części brakuje. *

  • 3. Data: 2002-09-06 23:42:15
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "szymon" <s...@i...pl> skribis:

    >szukam pracy w krakowie jako administrator sieci mam 3-letnie doswiadczenie

    a dlaczego akurat takiej skoro nie mozesz znalezc ?

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Chcesz byc bogaty? Wolisz ciezko pracowac przez
    cale zycie, czy moze uzyc mozgu?