PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy !!!!!!!!!!!!!!! ambitnej

  • 1. Data: 2004-06-16 20:15:38
    Temat: szukam pracy !!!!!!!!!!!!!!! ambitnej
    Od: "Moniczka Krotowicz" <m...@T...PL>

    mloda atrakcyjna absolwentka szkoły sredniej chetnie popracuje w miłym
    towarzystwie w ktorym bedziemmogła sie czegoś nauczyc prosze o kontakt kom.
    606905140 Mam 19lat byłam wieloletnim instruktorem harcerskim jestem otwarta na
    ludzi i swiat szybko sie ucze , jestem odporna na stres , komunikatywna ,
    mila i otwarta :)

  • 2. Data: 2004-06-16 21:17:33
    Temat: Re: szukam pracy !!!!!!!!!!!!!!! ambitnej
    Od: "Shaman" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Moniczka Krotowicz" <m...@T...PL> napisał w
    wiadomości news:04c1.0000132f.40d0aa6a@newsgate.onet.pl...
> [...]
    otwarta na
    > ludzi i swiat szybko sie ucze , jestem odporna na stres , komunikatywna

    "jestem odporna na stres '

    nawet nie wiesz jakie ludzie są swinie. Obys nie zaznała "takiego"
    towarzystwa w pracy.

    Powodzenia

  • 3. Data: 2004-06-23 16:24:54
    Od: Reksio <d...@o...pl>

    Użytkownik Moniczka Krotowicz napisał:
> [...]
    > ludzi i swiat szybko sie ucze , jestem odporna na stres , komunikatywna ,

    Witam!
    Wysłałem meila aby Cię zachęcić do współpracy a tak dokładnie to chce Ci
    zaoferować prace w której pracujesz Sam(a) na własną rękę. Można zarobić
    od 300 do 500zl tygodniowo i to tylko spędzając codziennie tylko 1
    godzinę Przesyłam dokładne informacje dotyczące tej działalności(w
    załączniku). Najważniejsze że jest to legalne i można na tym zarobić.
    Praca polega na sprzedawaniu raportów, po 20zl jeden. Odradzam kupowanie
    wszystkich na raz, tylko dopiero wtedy gdy się coś zarobi, wtedy spokojnie
    można je kupić i działać już w pełni.(ja sam też tak zrobiłem)?Proszę
    dokładnie przeczytać załącznik a w razie jakichkolwiek pytań proszę
    pisać Dzięki tej pracy naprawdę można polepszyć swoją sytuację finansową.
    Najśmieszniejsze jest to, że kiedy ja dostałem tą ofertę jakiś czas temu, o
    mało co jej nie wyrzuciłem, dopiero po głębszym zastanowieniu i rozważeniu
    za i przeciw zdecydowałem się(i jedno szczęście!)Ty również rozważ to,
    zastanów się czy taki rodzaj pracy Ci odpowiada i podejmij decyzję. Może
    myślisz, ze to jakieś oszustwo, ja mogę tylko powiedzieć że tak nie jest i
    tyle, nie będę wymyślał. Z resztą masz mój adres i zawsze w razie czegoś
    możesz stanąć przed moimi drzwiami i np. dać mi w łeb:), ale nie będzie
    takiej potrzeby zapewniam Cię ! Jeszcze nie tak dawno temu tak samo jak ty
    teraz otrzymałem to ogłoszenie i pewnie tak samo jak tobie teraz różne
    myśli, wątpliwości chodziły mi po głowie, ale teraz jednak zarabiam, udało
    mi się, mimo iż za bardzo w to nie wierzyłem. Pozdrawiam i miłej lekturki!!!