PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam osób wyjeżdzających lub wracających z emigracji

  • 1. Data: 2007-04-09 22:10:00
    Temat: szukam osób wyjeżdzających lub wracających z emigracji
    Od: "Paw" <p...@g...pl>

    Witam

    Jestem realizatorem filmu dokumentalnego przedstawiającego ostatnie godziny
    w Polsce osób
    wyjeżdżających na emigrację oraz pierwsze chwile po ich powrocie do kraju.

    Poszukuję osób, które wkrótce wyjeżdżają do pracy zagranice bądź niebawem
    wracają z
    "zachodu" i którym nie będzie przeszkadzać towarzystwo kamery.

    Projekt jest przedsięwzięciem niezależnym, nie ma charakteru komercyjnego.

    Proszę o kontakt osoby spełniające powyższe kryteria, lub te które chciałyby
    w jakiś sposób
    pomóc przy realizacji filmu.

    Paweł
    p...@g...pl
    gg. 1661810

  • 2. Data: 2007-04-11 05:49:34
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > Proszę o kontakt osoby spełniające powyższe kryteria, lub te które chciałyby
    > w jakiś sposób
    > pomóc przy realizacji filmu.

    dowolne lotnisko z tanimi liniami. kilkanascie lotów dziennie ludzi wylatujących i
    przylatujących.

    Ponadto, z własnego doświadczenia - o ile przed wyjazdem na dłuższy okres jest
    niepewność co do rozwoju sytuacji (oczywiście w zalezności jak bardzo sie bylo
    zapobiegliwym przed wyjazdem, albo czy siię jedzie "na pałę" itd), o tyle bardziej
    zwróciłbym ci uwage na pierwszy przyjazd, pierwszy urlop. Bo poźniej to już jest
    normalne że wsiadasz w środek lokomocji i jedziesz/wracasz/potem moze znów
    wyjedziesz

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 3. Data: 2007-04-11 13:00:53
    Od: "Bart Ogryczak" <B...@g...com>

    On Apr 10, 12:10 am, "Paw" <p...@g...pl> wrote:
> [...]
    > w Polsce osób
    > wyjeżdżających na emigrację oraz pierwsze chwile po ich powrocie do kraju.

    SJP: emigracja
    1. <<wyjazd z ojczystego kraju do innego państwa *w celu osiedlenia się
    tam*>>

    Jakie "po powrocie" ;-P