PracaGrupypl.praca.dyskusjesytuacja na runku pracy

  • 11. Data: 2008-03-20 14:34:20
    Temat: Re: sytuacja na runku pracy
    Od: Józek <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:frs8n6$ffm$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Potem znalazłem te same warunki u siebie na miejscu a na koniec
    stwierdziłem
    > że i to nie warto i teraz nigdzie nie pracuję...
    > --
    Ja cały czas uważam że dla stworzenia lepszych warunków
    niż w Irlandii wystarczy jedna ustawa!

    Józek

  • 12. Data: 2008-03-20 14:35:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Józek pisze:
    > Użytkownik "Jackare" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > stwierdziłem
    > Ja cały czas uważam że dla stworzenia lepszych warunków
    > niż w Irlandii wystarczy jedna ustawa!

    Ale to by musiała być bardzo długa ustawa...

    "Niniejszym uchyla się poniższe ustawy:
    1. ...
    2. ...
    "

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 13. Data: 2008-03-20 21:16:50
    Od: thomas <t...@n...wytnij..com>

    > Ja cały czas uważam że dla stworzenia lepszych warunków
    > niż w Irlandii wystarczy jedna ustawa!

    W calej unii sa lepsze warunki , dlatego szybko tu pracodawcy
    beda blagac pracownika zeby zostal.Najpierw musi sie zmienic
    mentalnosc ludzi w naszym kraju(pare pokolen minie) , zeby
    ludzie chcieli tu zostawac.kazdy chyba woli usmiech na twarzy
    niz chamowate odzywki i wyscig szczurów.