PracaGrupypl.praca.dyskusje › studentomania

  • 21. Data: 2005-09-25 22:46:51
    Temat: Re: studentomania
    Od: d...@g...pl

    > Owszem, ale w tym momencie zaczynasz prace/staz nie samodzielnie
    > tworzac cokolwiek, tylko majac stycznosc z faktycznymi, porzadnymi
    > projektami. To troche cos innego.

    Nie, swoja czesc tworze sam, indywidualnie- wiadomo ze calosc jest wynikiem
    pracy grupy pracownikow, ale z oddzieleniem swojej "dzialki" nie ma problemu.
    Rzecz jasna korzystam z obserwacji pracy innych oraz mechanizmow wspolpracy.

  • 22. Data: 2005-09-25 22:58:56
    Od: d...@g...pl

    > Dokladnie. Dlatego mowie, ze pogadamy za 10 lat.

    Argument rozumiem, ale postaw sie na miejscu mlodego pracownika. Co bys zrobila-
    chwycila sie slabo platnej pracy/stazu w fajnej firmie z doswiadczonym zespolem
    oraz perspektywami na rozwój, czy biadolila ze nie ma pracy, ze praca za bezcen
    jest nie fair w stosunku do starszych stazem, itp. Musisz tez wziasc pod uwage
    ze naprawde dobrzy specjalisci w wieku 30 lat z racji swoich umiejetnosci sa w
    niektorych dziedzinach (np. informatyka) po prostu nie do zastapienia. A jesli
    tacy 35'latkowie przez 10 lat pracy nie rozwineli sie zbytnio w zawodzie gdzie
    podstawa jest ciagle doksztalcanie to jest to tylko i wylacznie ich wina.

  • 23. Data: 2005-09-25 23:01:17
    Od: d...@g...pl

    > Ale co to takich MAŁOMÓZGICH MŁODYCH *OSZOŁOMÓW* obchodzi!
    > Już dzieło *ROZWALENIA* społeczeństwa od środka święci triumfy.
    > Już *Naród* Polski udało się zamienić w *DZICZ* - a nawet w *NIEWOLNIKÓW* !!

    i kto tu jest *oszolomem*? ;)

  • 24. Data: 2005-09-26 05:48:33
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: d...@g...pl [26 Sep 2005 00:58:56 +0200]:

    > Argument rozumiem, ale postaw sie na miejscu mlodego pracownika.
    > Co bys zrobila- chwycila sie slabo platnej pracy/stazu w fajnej
    > firmie z doswiadczonym zespolem oraz perspektywami na rozwój

    Ale kociatko, ja sie absolutnie stazy nie czepiam bo one sa wlasnie
    po to, zeby sie czlowiek uczyl. Ja sie czepiam tylko "informatykow"
    bioracych sie -- bez zadnego albo z niewielkim doswiadczeniem -- za
    projekty dla klientow po groszach.

    > Musisz tez wziasc pod uwage ze naprawde dobrzy specjalisci w wieku
    > 30 lat z racji swoich umiejetnosci sa w niektorych dziedzinach (np.
    > informatyka) po prostu nie do zastapienia.

    Dlatego tez mowie, ze calkiem pokazna czesc naszego dochodu to jest
    wlasnie poprawianie po takich wanna-be.

    Kira

  • 25. Data: 2005-09-26 05:49:24
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: d...@g...pl [26 Sep 2005 00:46:51 +0200]:

    > Nie, swoja czesc tworze sam, indywidualnie- wiadomo ze calosc
    > jest wynikiem pracy grupy pracownikow

    O! I to jest sedno sprawy. Niektorym wiadomo. Wiekszosci sie wydaje
    ze zrobi wszystko sam zeby zgarnac za to cale 200zl.

    Kira

  • 26. Data: 2005-09-26 05:52:38
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Paweł 'Styx' Chuchmała [Sun, 25 Sep 2005 22:59:54 +0200]:

    > W fotoszopie.

    No zartowalam przeciez ;> BTW: w Wordzie tez jest. Tak, takie
    'profesjonalne' strony tez widzialam. Zgroza.

    > Hobbystycznie, czy nie to jeśli to ma wisieć w sieci i być np
    > "stroną o mnie" to bym wolał by była profesjonalnie zrobiona.
    > Szczególnie jak mi zależy by ludzie mnie takim widzieli.

    Wiesz, moja strona jeszcze 2 lata temu w ogole w ASCII byla ;>
    Ci co mnie prywatnie maja znac to mnie znaja, a to co sobie tam
    robie i wieszam, to taka prywatna zabawa jest tylko. Wizytowek
    mi nie potrzeba ;) W ZOO OnLine np. liczy sie glownie zawartosc,
    tzn. kolekcja Trolli ;) Tak ze mowiac szczerze, akurat tutaj mi
    na pelnym profesjonalizmie kompletnie nie zalezy.

    Kira

  • 27. Data: 2005-09-26 05:56:09
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    Kira <c...@-...pl> napisał(a):

    > Wiesz, moja strona jeszcze 2 lata temu w ogole w ASCII byla ;>
    ascii czy ascii-art? :-)

  • 28. Data: 2005-09-26 06:06:32
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: mhl999 [Mon, 26 Sep 2005 05:56:09 +0000 (UTC)]:

    > ascii czy ascii-art? :-)

    No dobra, bede pelnym zdaniem ;))) ASCII-art. No, chociaz mojej
    tworczosci do "art" to zawsze troche brakowalo... ;)

    Kira

  • 29. Data: 2005-09-26 06:12:03
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    Kira <c...@-...pl> napisał(a):

    > No dobra, bede pelnym zdaniem ;)))
    no tak, pewnie bez kawy, do tego w poniedzialkowy poranek
    wybaczam, mozna jeszcze skrotami walic ;)

    > ASCII-art
    a mozna to cudo jeszcze gdzies zobaczyc?

    > No, chociaz mojej tworczosci do "art" to zawsze troche brakowalo... ;)
    hehe -> nie wierz nigdy kobiecie ;P

  • 30. Data: 2005-09-26 06:25:16
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: mhl999 [Mon, 26 Sep 2005 06:12:03 +0000 (UTC)]:

    > no tak, pewnie bez kawy, do tego w poniedzialkowy poranek
    > wybaczam, mozna jeszcze skrotami walic ;)

    O, dzieki wielkie! ;)

    > a mozna to cudo jeszcze gdzies zobaczyc?

    Hmm... Chyba gdzies mi sie po dysku jeszcze wala, ale glowy sobie
    za to urwac nie dam...

    Kira