PracaGrupypl.praca.dyskusje › stracone pokolene, bezrobocie wśród młodych

  • 21. Data: 2012-07-10 19:50:32
    Temat: Re: stracone pokolene, bezrobocie wśród młodych
    Od: "kejter" <k...@p...pl>

    Użytkownik " swstr" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jthj3e$afo$1@inews.gazeta.pl...

    > Wychowani bezstresowo - chyba chodzi o pokolenie w stylu NEMO.
    > 2 lewe rence i mamo ty mi daj.
    > W Iranie przypomne byl lincz NEMO.
    > Student z lat 80-tych przedstawial soba wartosc, dzis 90% studentow to
    > skoczki
    > z roku na rok.

    Kto to jest Nemo? Znam kapitana Nemo, była rybka Nemo, znalazłem też w
    słowniku slangu
    http://www.miejski.pl/slowo-Nemo
    ale coś kiepsko pasuje do tego co napisałeś, więc raczej nie o to chodzi.

  • 22. Data: 2012-07-10 21:51:50
    Temat: Re: stracone pokolene, bezrobocie w?r?d m?odych
    Od: "kejter" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

    > A teraz napisz to poprawnie po polsku ideowy cośtam i wyjaśnij o co ci
    > chodzi, a w szczególności jaki to ma związek z dyskusją.
    >
    > Po przeczytaniu powyższego ma ktoś jeszcze wątpliwości co do bezrobocia
    > wśród młodych? :)

    On ma rację, a ty jesteś tym co napisał, hipsterskim gówniarzem z posadką u
    taty

  • 23. Data: 2012-07-10 23:43:57
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2012-07-10 21:51, kejter pisze:

    > On ma rację, a ty jesteś tym co napisał, hipsterskim gówniarzem z
    > posadką u taty

    Skąd ta agresja? Jak ktoś ideałami wyciera sobie gębę i przy okazji
    wysłowić się nie potrafi to o czym to świadczy? Przyjął byś takiego do
    pracy?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 24. Data: 2012-07-10 23:56:56
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-10 23:43, Kviat pisze:

    > Skąd ta agresja? Jak ktoś ideałami wyciera sobie gębę i przy okazji
    > wysłowić się nie potrafi to o czym to świadczy? Przyjął byś takiego do
> [...]

    Ty jednak jestes glupim chujem co mysli ze sprzataczka musi miec
    doktorat, a ona tylko potrzebuje porzadnej miotly debilu.

  • 25. Data: 2012-07-11 02:36:35
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2012-07-10 23:56, Piter pisze:

    > Ty jednak jestes glupim chujem co mysli ze sprzataczka musi miec
    > doktorat, a ona tylko potrzebuje porzadnej miotly debilu.

    Ładnie, że zdradziłeś czym się twój kolega zajmuje. Obiecuję, że od tej
    pory, co do polszczyzny będzie miał u mnie od teraz taryfę ulgową.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2012-07-11 08:19:53
    Od: Piotr <...@...com>

> [...]
    > nie musial emigrowac i z niemiec za chlebem tak jak z polski a jest to
    > wieksza emigracja niz przed wojna swiatowa.
    Emigrują do USA, Kanady

  • 27. Data: 2012-07-11 08:23:08
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-07-11 02:36, Kviat pisze:

    > Ładnie, że zdradziłeś czym się twój kolega zajmuje. Obiecuję, że od tej
    > pory, co do polszczyzny będzie miał u mnie od teraz taryfę ulgową.

    To są ludzie, którym w życiu nie wyszło, są sfrustrowani i teraz
    wylewają swoje żale.
    Daj im spokój :)

  • 28. Data: 2012-07-11 08:28:01
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-07-10 19:50, kejter pisze:
> [...]
    > http://www.miejski.pl/slowo-Nemo
    > ale coś kiepsko pasuje do tego co napisałeś, więc raczej nie o to chodzi.
    Oto jedna z przyczyn bezrobocia. Ludzie sa idiotami nie potrafiącymi
    powiązać Nemo z Emo.
    Oczywiście zdaje sobie sprawę, że to co napisał kejter to prowokacja. No
    chyba, że nie :)

  • 29. Data: 2012-07-11 08:28:51
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    > [....]

    > Doprecyzuję. Kołchozy: komunistyczne (jak wolisz: socjalistyczne) PGRy,
    > huty, kopalnie, stocznie itp. "zakłady pracy" masowego zatrudnienia.
    > Kołchoz jako taka przenośnia miejsca pracy, gdzie się pracuje, a nie
    > zarabia. A często wręcz przeciwnie.

    Niestety niewypał. Są w Polsce tacy ludzie jak Ty którzy uprawiają
    propagande kłamstwa za duże pieniądze (ciekawe ile Ci za Twoje brednie
    płacą), a jak sie na tym ich złapie to mówią że to była przenośnia. A to
    żadna przenośnia tylko kolejne propagandowe oszustwo i jak widać nie masz
    pojecia jaka jest róznica pomiedzy kołchozem a sowchozem, pomijając fakt ze
    zarówno jednych jak i drugich w Polsce nie było.

    > Pewnie, że nie. Różnica była taka, że piło się po podpisaniu listy i
    > jednak trzeba było się tym autobusem do "zakładu pracy" kopsnąć.

    Każdy kto żył w Polsce w tamtych czasach wie z własnego doswiadczenia że nie
    było bezrobocia i nie mówimy o podpisaniu listy lecz o faktach a faktem jest
    że bezrobocia nie było. To jest fakt niepodważalny i tylko debil może
    wciskać kit młodym ludziom że było bezrobocie, najlepiej dwudziesto
    procentowe.

    > Jasne, że bezpłatna. Lekarstwa materializowały się z dymu kominów
    > fabrycznych, lekarze pensje brali w dodrukowywanych w miarę potrzeby
    > banknotach, a u dentysty maszyna do borowania zębów napędzana była nożnym
    > kołowrotkiem. Cud miód i orzeszki.

    Ty naprawde jesteś młodym idiotą powtarzającym slogany o których każdy kto
    żył w tamtych czasach wie że to wierutne kłamstwo. Więc dla przypomnienia
    ludzie na leki wydawali grosze, emeryci i renciści mieli leki za darmo.
    Spytaj sie swoich rodziców jak nie wierzysz że tak było. W wielkiej reformie
    służy zdrowia w 1998 r nikt nie podnosił postulatu zmiejszenia kolejek do
    przychodni i szpitali, bo kolejek nie było o dziwo. Głównym postulatem było
    zniesienie rejonizacji tak aby pieniądze szły za pacjentem. Tak było, to są
    fakty i żyje jeszcze wiele milionów ludzi w Polsce którzy mogą to
    potwierdzić.

    > I wszyscy mieli po równo i byli piękni i młodzi i w ogóle.
    > To skoro było tak dobrze, to dlaczego było tak źle?

    Nie nie wszyscy mieli po równo, ale praktycznie wszyscy żyli bezpiecznie,
    mieli prace, dzieci posyłali do szkół, a jak zachorowali to szli do lekarza
    czy dentysty. Założyć rodzine można było bez problemów, doczekać się
    mieszkania dzieci i wnuków. Na to wszystko szły podatki.

    > Sprzedać ten jeden _nierentowny_ hektar i zabrać się do roboty. Jak
    > wszyscy inni, którzy jednak pracę mają. Jak nie tu, to za granicą.

    Coś takiego mógł napisać tylko zwykły cham któremu poprzewracało sie w
    głowie.

    nie pozdrawiam

  • 30. Data: 2012-07-11 08:41:21
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-11 08:28, Emeryt pisze:

> [...]

    > służy zdrowia w 1998 r nikt nie podnosił postulatu zmiejszenia kolejek do
    > przychodni i szpitali, bo kolejek nie było o dziwo.

    To nazwać można kłamstwem, czy głupotą, a może Ty leczyłeś się w
    szpitalu MSW, gdzie kolejek nie było? Jakoś WOŚP zaczął grać dlatego, że
    właśnie kolejki były i kombinowano jak je zmniejszyć przynajmniej dla
    dzieci...

> [...]
    > mieli prace, dzieci posyłali do szkół, a jak zachorowali to szli do lekarza
    > czy dentysty. Założyć rodzine można było bez problemów, doczekać się

    Tia - żeby dostać mieszkanie na przełomie lat 70-80 trzeba było czekać
    długie lata... tak po rodzinie wujek otrzymał po 10 latach, ciotka po
    12, inna osoba po 4 tylko dlatego, bo porzuciła dobrze płatna pracę na
    pracę w spółdzielni mieszkaniowej i jako pracownik miała "szybszą
    ścieżkę". Wiec może dość tej propagandy PRL-u.

    Jak byłeś w partii to może i bylo tak różowo jak opisujesz, ale inni tak
    słodko nie mieli.

    > Na to wszystko szły podatki.

    Raczej na wszystko szły pożyczki, które teraz dzieci tych osób muszą
    spłacać. I dlatego mają gorszy start...

    > Coś takiego mógł napisać tylko zwykły cham któremu poprzewracało sie w
    > głowie.

    Traktuję to jako Twoją samokrytykę.

    --
    Kaczus