PracaGrupypl.praca.dyskusje › stracone pokolene, bezrobocie wśród młodych

  • 61. Data: 2012-07-14 10:06:01
    Temat: Re: stracone pokolene, bezrobocie w?r?d m?odych
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-07-12 15:03, Piter pisze:

    > Taa emigruja ale nie z takich powoduj jak golodupce z polski.
    Emigrują, bo w tych krajach maja szanse na prace na lepszych warunkach
    niz u siebie.
    Zupełnie jak Polacy :)

  • 62. Data: 2012-07-17 21:18:40
    Temat: Re: stracone pokolene, bezrobocie wśród młodych
    Od: "Epesz" <j...@w...pl>

    Dlaczego sądzisz że w Polsce są wysokie koszty pracy ?

    Pracownik - wraz ze wszystkimi kosztami jakie ponosisz
    zatrudniając go na umowę o pracę - jest jednym z najtańszych w UE.
    Tak niskich kosztów pracy jakie masz w Polsce - w Unii prawie już nie
    znajdziesz.
    W Polsce taniej też już nie bedzie . . . . . niestety.
    (Wykonaj analizę w pieniądzach , a nie procentach )

    Z obserwacji wynika, że w kraju występują znaczne
    dysproporcje zarobków pracodawców i pracobiorców
    -> i są nawet wieksze niż w Starej Unii .
    Rynki te -choć różne i o innej specyfice , są można rzec jednakowo
    wymagające .
    Więc ?

    pozdr
    epesz

  • 63. Data: 2012-07-17 22:59:37
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-14 10:06, Piotr pisze:

    > Emigrują, bo w tych krajach maja szanse na prace na lepszych warunkach
    > niz u siebie.
    > Zupełnie jak Polacy :)

    Taa polacy emigruja za chlebem oni za podwyzszeniem swojego statusu
    spolecznego, ale przeciez to jedno io to samo co panie madralinski ?

  • 64. Data: 2012-07-18 08:35:43
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-07-17 22:59, Aha.... pisze:

    > Taa polacy emigruja za chlebem oni za podwyzszeniem swojego statusu
    > spolecznego, ale przeciez to jedno io to samo co panie madralinski ?

    Średnia płaca w danym kraju może wynosić 100$, 500$, 1000$, 2000$ itp.
    Ktoś zarabia 100 a chce 500 wiec emigruje inny zarabia 1000 a chciałby
    2000 wiec tez emigruje.
    Jaka różnica?
    I Polacy i Niemcy emigruja by 'podwyzszyć swój statusu społeczny'.

    Jeśli Polacy emigrują za chlebem to za czym emigrują ci którzy zarabiają
    100$ czy 500$ ?

  • 65. Data: 2012-07-18 14:46:47
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-18 08:35, Piotr pisze:

> [...]
    > I Polacy i Niemcy emigruja by 'podwyzszyć swój statusu społeczny'.
    >
    > Jeśli Polacy emigrują za chlebem to za czym emigrują ci którzy zarabiają

    Ty jednak glupim chujem jestes na mamusi utrzymaniu !

  • 66. Data: 2012-07-21 18:40:53
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-09 12:15, Piotr pisze:

    > One sa zainteresowane zarabianiem pieniedzy. Jesli u nas bedzie za droga
    > sila robocza to przeniosa sie tam gdzie jest taniej. Gdyby nie one
    > bezrobocie bylo by jeszcze wyzsze

    Im dłużej żyję tym mniej wierzę w te teorie. Teorie teoriami ale życie
    jakoś odbiega od założeń.
    Patrz rynki kapitałowe i ich zbawienny wpływ na gospodarkę,rozwój,
    innowacje i dobrobyt _wszystkich_ obywateli.

    Co prawda socjalizmem się brzydzę ale cały czas mi przychodzi do głowy
    hasło: "kapitalizm tak, wypaczenia kapitalizmu NIE"

    Najgorsze jest to że nikt nie ma pomysłu co z tym bajzlem dalej bo każda
    próba zakładania kagańca na spekulantów, (dla których często "dobry"
    jest zastój, bankructwo i wrogie przejęcie dla KASY i tylko KASY) jest
    torpedowana pod pozorem naruszania wolności.
    Tylko że ta wolność to tylko dla znajomych, wybranych :-(