PracaGrupypl.praca.dyskusje › staż pracy w wypowiedzenie

  • 1. Data: 2004-11-30 19:57:30
    Temat: staż pracy w wypowiedzenie
    Od: "janek" <j...@w...pl>

    witam
    pracowałem w tej samej firmie dwa razy raz w latach 1999-2000 15 miesięcy i
    potem od 2002 do 2004 roku 24 miesiące . Obecnie dostałem wypowiedzenie ,jak
    liczyć staż do wypowiedzenia 24 miesiące czy 39 miesięcy , gdzieś się
    spotkałem , że poszczególne okresy się dodaje ale nie mogę tego znaleśc w
    Kodeksie Pracy.

    pozdr

    janek

  • 2. Data: 2004-12-02 12:36:59
    Temat: Re: staż pracy w wypowiedzenie
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 30 Nov 2004 20:57:30 +0100, na pl.praca.dyskusje, janek napisał(a):

> [...]
    > liczyć staż do wypowiedzenia 24 miesiące czy 39 miesięcy , gdzieś się
    > spotkałem , że poszczególne okresy się dodaje ale nie mogę tego znaleśc w
    Trudno byłoby znaleść coś czego nie ma :)
    Każda zakończona świadectwem pracy umowa jest przeszłością, a co było i
    nie jest nie wpisuje się w rejestr.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-12-02 12:48:19
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 2 Dec 2004 13:36:59 +0100, MEva <x...@x...pl> napisał:

    > Każda zakończona świadectwem pracy umowa jest przeszłością, a co było i
    > nie jest nie wpisuje się w rejestr.

    Kiedys byl staz pracy w "danym zakladzie pracy" uzgledniany w roznych
    bonusach regulowanych regulaminem wynagradzania danego zakladu. Wtedy sie
    zdazalo, ze mimo przerw takie okresy byly sumowane np przy wyliczaniu
    stazu pracy do dodatku "za staz" - ale to dawno i nieprawda :)

  • 4. Data: 2004-12-02 13:57:13
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 02 Dec 2004 13:48:19 +0100, na pl.praca.dyskusje, Krzysztofsf
    napisał(a):

> [...]
    > zdazalo, ze mimo przerw takie okresy byly sumowane np przy wyliczaniu
    > stazu pracy do dodatku "za staz" - ale to dawno i nieprawda :)

    Lub np. do nagrody jubileuszowej praca w "swoim" zakładzie była wyżej
    płacona, bo reszta leciała z najniższej... gdzie te nagrody? nie
    wspominając, że teraz większość płac to najnizsze.. och
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)