PracaGrupypl.praca.dyskusje › staż - dla kogo?

  • 1. Data: 2004-09-01 16:59:07
    Temat: staż - dla kogo?
    Od: "mylady" <m...@w...pl>

    Witam serdecznie
    Mam jedno niezmiernie ważne dla mnie pytanie. Kto może starać się o staż? Wiem, że
    musi to być absolwent. Ale czy obowiązuje tu limit wieku?
    Bardzo proszę o odpowiedź, ponieważ nie mogę znaleźć na ten temat jednoznacznej,
    wiarygodnej odpowiedzi.
    pozdr, mylady

  • 2. Data: 2004-09-01 19:28:42
    Temat: Re: staż - dla kogo?
    Od: "KrzysztofM" <x...@q...cei.cy>

    Użytkownik "mylady" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Wiem, że musi to być absolwent. Ale czy obowiązuje tu limit wieku?
    > Bardzo proszę o odpowiedź, ponieważ nie mogę znaleźć na ten temat

    do 26 roku życia, ale jeśli się skończyło studia - to nie mogły być
    skończone dawniej niż przed rokiem.

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-09-01 19:53:57
    Od: s...@o...pl

> [...]
    Wiem, że musi to być absolwent. Ale czy obowiązuje tu limit wieku?
    > Bardzo proszę o odpowiedź, ponieważ nie mogę znaleźć na ten temat

    jednoznaczna i wiarygodna odpowiedz jest w ustawie o promocji zatrudnienia,
    tylko ją trzeba sobie przeczytać (kilka artykułów), a jak się nie chce czytać
    to pójść lub zadzwonić do pierwszego lepszego PUPu, czy na stronę jakiegos PUPu
    i zapytać.
    Limit wieku obowiązuje.
    1. osoba do 25 roku życia
    2. osoba kt. nie ukończyła 27 lat a w ciągu ostatnich 12 miesięcy ukończyła
    studia wyższe.

    magda

  • 4. Data: 2004-09-02 05:14:16
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Hi!!!

    s...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > 1. osoba do 25 roku życia
    > 2. osoba kt. nie ukończyła 27 lat a w ciągu ostatnich 12 miesięcy ukończyła

    Zapomniałaś dodać wyraźnie, że do 25 roku życia _nie_musi_ być absolwent.

    3mcie się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/