PracaGrupypl.praca.dyskusjesprzedawanie sie, zarzadzanie zasobami ludzkimi...

  • 1. Data: 2010-01-03 20:50:47
    Temat: sprzedawanie sie, zarzadzanie zasobami ludzkimi...
    Od: "rasel" <r...@...pl>

    Jestem chyba jakiś nieprzystosowany, bo pod pojęciem sprzedawania się
    wyobrażam sobie prostytutkę, a zarządzanie zasobami ludzkimi kojarzy mi
    się z obozami koncentracyjnymi. Ktoś myśli podobnie, czy wszyscy już się
    sprzedali i są zarządzani, albo zarządzającymi?

  • 2. Data: 2010-01-04 17:08:55
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "rasel" <r...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obozami koncentracyjnymi. Ktoś myśli podobnie, czy wszyscy już się sprzedali i

    Zawsze się ludzie sprzedawali i byli zarządzani, tylko różnie się to nazywało.
    Niezależnie czy to jest małżeństwo, umowa-zlecenie czy kontrakt menedżerski, to
    wystepują te same procesy.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2010-01-05 10:50:43
    Od: "rasel" <r...@...pl>

    Użytkownik "andreas" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nazywało. Niezależnie czy to jest małżeństwo, umowa-zlecenie czy
    > kontrakt menedżerski, to wystepują te same procesy.

    Wszędzie tylko poradniki jak się dobrze sprzedać, gdy ktoś nie dostał
    wymarzonej pracy to mówi mu się, że pewnie nie potrafił się sprzedać...
    Więc jesteśmy tylko towarami na targu, zasobem do zarządzania? Na
    szczęście sam sobie jestem szefem i pracownikiem i nie muszę się babrać
    w tym marketingowo-korporacyjnym g.....

  • 4. Data: 2010-01-05 14:21:03
    Od: "W.Bicz" <o...@o...pl>

    rasel pisze:

> [...]
    > Więc jesteśmy tylko towarami na targu, zasobem do zarządzania? Na
    > szczęście sam sobie jestem szefem i pracownikiem i nie muszę się babrać

    A jako szef i pracownik nie musisz sprzedawać swoich usług, zalet i
    możliwości....

    W. Bicz

  • 5. Data: 2010-01-13 08:07:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hhv671$piq$1@nemesis.news.neostrada.pl rasel
    <r...@...pl> pisze:

> [...]
    > Więc jesteśmy tylko towarami na targu, zasobem do zarządzania? Na
    > szczęście sam sobie jestem szefem i pracownikiem i nie muszę się babrać w
    Tak ci się tylko wydaje. Babrzesz się (albo będziesz babrał) jeszcze gorzej.
    Pracownik najemny ma możliwości płynące z prawa pracy. O wiele rzeczy nie
    musi zabiegać (np. o wynagrodzenie).
    Ma jednego przeciwnika - pracodawcę i dość skuteczny arsenał środków.
    Ty masz ich wielu i arsenał mizerny. Musisz zabiegać, być miłym i uprzejmym
    nawet wobec aroganckiego klienta, bo inaczej on po prostu nie zostawi u
    ciebie swojej kasy idąc do konkurencji.
    Jeśli pracodawca przysłowiowo "zjebie" pracownika, to ten ma możliwość
    dochodzenia swoich racji na drodze prawnej.
    Jeśli ciebie zjebie klient - gówno możesz.
    Nie wyobrażaj sobie, że jesteś sobie szefem, pracownikiem itp.
    Jesteś towarem, który sam się musi usiłować sprzedać.

    --
    Jotte