PracaGrupypl.praca.dyskusje › socjalisci atakuja

  • 611. Data: 2005-10-20 19:17:57
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Kira <c...@W...pl>

    EL wrote:

    > Co złego w tym że pracownicy mają kwalifikacje przewyższające
    > wymagania?

    Mniej więcej to samo, co w rozpalaniu ogniska banknotami
    zamiast gazetą. Krótko mówiąc -- marnotrawstwo.

    Poza tym ludzie, mający świadomość że pracują znacznie
    poniżej swoich możliwości, pracują z reguły mniej wydajnie
    i nie mają z tej pracy satysfakcji.

    Kira

  • 612. Data: 2005-10-20 19:18:56
    Od: Kira <c...@W...pl>

    EL wrote:

    > Myślisz że to taka fajna praca?

    Praca w erotyce jest bardzo fajna :))) Przez pierwsze parę
    miesięcy... bo potem to faktycznie, starczy tych dup... ;>

    Kira

  • 613. Data: 2005-10-20 19:51:50
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Kira napisał(a):

    > Praca w erotyce jest bardzo fajna :))) Przez pierwsze parę
    > miesięcy...

    Robiłaś w tej branży? ;)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 614. Data: 2005-10-21 08:25:58
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer>

    Użytkownik "EL" <s...@w...na.drzewo.pl> napisał w wiadomości

    > Tacy "bezrobotni" dawno temu byli nazywani "uchylającymi się od pracy".
    > Zastanawiający jest fakt że Kaczyńscy, Lepper i inni populiści nie
    obiecują
    > swojemu elektoratowi *pracy* tylko *zasiłki*..

    Mnie to tam akurat ani nie zastanawia ani nie dziwi. Standardowe komunały
    przedwyborcze. Mam nadzieję, że im się debilom odmieni na lepsze po
    wyborach.

  • 615. Data: 2005-10-21 08:26:24
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer>

    Użytkownik "Kira" <c...@W...pl> napisał w wiadomości

    > No, a kto zagłosuje na faceta, który mówi mu że po kilkunastu
    > latach opierdalania się -- będzie musiał pójść do pracy?
    JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA!
    :)

  • 616. Data: 2005-10-21 09:27:21
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Maciek Sobczyk wrote:

    > JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA!
    > JA! JA! JA!
    > :)

    No dobra, ale Ty to mi tu nawet nie wyskakuj, już zdaje się
    ustaliliśmy ze Ty też truskawki cukrem ;>>>

    Kira

  • 617. Data: 2005-10-21 10:14:11
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Piotr wrote:

    > Robiłaś w tej branży? ;)

    Pośrednio. Znaczy za kamerą, a tym bardziej przed, jeszcze
    nie stałam ;)

    Kira (no, służbowo przynajmniej... ;>)

  • 618. Data: 2005-10-21 20:27:19
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > Jasne, jasne :) Jak się koniecznie potrzebuje wymówki
    > to zawsze się jakaś znajdzie ;)
    >

    > Kira

    Z braku argumentów zawsze można odbić piłeczkę tak, jak
    Ty to właśnie robisz ;>

    --
    Koziorozec

  • 619. Data: 2005-10-21 20:30:52
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" w wiadomości

> [...]
    > nie zarabiają 5k na miesiąc, gdyż na wódkę z powodzeniem wystarcza im 500.

    Podaj mi namiary, gdzie można dostać 500 zł zasiłku miesięcznie ;>
    Rozumiem, że na głowę? ;>

    --
    Koziorozec

  • 620. Data: 2005-10-21 20:32:52
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    > No, a kto zagłosuje na faceta, który mówi mu że po kilkunastu
    > latach opierdalania się -- będzie musiał pójść do pracy?

    Ci bezrobotni, którzy, np. spotkali się z Tuskiem i nie chcieli zasiłku
    a pracy. Przynajmniej on tak twierdził - więc głosujący na niego:
    nie możecie zaprzeczać ;>>>

    --
    Koziorozec