PracaGrupypl.praca.dyskusje › skladki na ZUS

  • 1. Data: 2003-06-23 18:03:06
    Temat: Re: skladki na ZUS
    Od: Toshi <bonza[spam]@wp.pl>

    Ludwika wrote:

    > Jaka jest minimalna kwota skladki od wynagrodzenia odprowadzanej do
    > ZUS ?
    skonkretyzuj, przy dzialalnosci, czy umowie o prace?
    Przy umowie nie wiem, przy dzialalnosci slyszelem ostatnio o 670 zl.

    --
    Dariusz
    pager 0642299084

  • 2. Data: 2003-06-24 09:34:40
    Od: "Anders" <j...@i...pl>

    Tak sobie mysle, ze nasze pokolenie bedzie klepalo niezla biede na starosc.
    Wszyscy mysla jakby tu placic najnizsze skladki i placa.\

    Ale nie dziwie sie, tez tak robie:(

    Anders

  • 3. Data: 2003-06-24 10:02:47
    Temat: skladki na ZUS
    Od: "Ludwika" <r...@k...pl>

    Jaka jest minimalna kwota skladki od wynagrodzenia odprowadzanej do ZUS ?

  • 4. Data: 2003-06-24 11:29:28
    Od: "Kromek Turlanek" <k...@p...invalid>

    >Użytkownik "Anders" <j...@i...pl>

    >Tak sobie mysle, ze nasze pokolenie bedzie klepalo niezla biede na starosc.
    >Wszyscy mysla jakby tu placic najnizsze skladki i placa.\
    Problemem jest raczej skąd będziemy brali na wizytę u lekarza, np. po to, by będąc
    chorym dostać l4

  • 5. Data: 2003-06-24 12:09:17
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Uzytkownik "Toshi" <bonza[spam]@wp.pl> napisal w wiadomosci

    > skonkretyzuj, przy dzialalnosci, czy umowie o prace?
    przy umowie o prace - taka jaka wynika z najnizszego wynagrodzenia (czyli od
    800 zl)
    mozna jednak zatrudnic na czesc etatu - skladka zus moze byc wiec zblizona
    do zera.

    burenezo