PracaGrupypl.praca.dyskusje › sens studiów podyplomowych?

  • 1. Data: 2005-05-26 18:54:36
    Temat: sens studiów podyplomowych?
    Od: "Kaki" <k...@k...ka.pl>

    Witam,

    Zastanawiam się nad podjęciem studiów podyplomowych z zakresu Public
    Relations. Czy Waszym zdaniem ma to sens i ułatwi mi otrzymanie posady w
    branży i na stanowisku oscylującym wokół tego kierunku, czy też studia
    podyplomowe nie mają sensu w tym kontekście?

    PS. 5 lat temu skończyłem studia magisterskie (wydział pedagogiki i
    psychologii - pedagogika społeczna) , trzykrotnie zmieniałem pracę, teraz
    szukam kolejnej. Doświadczenie : przede wszystkim handel (w tym 2 lata
    koordynowania pracy jednoosobowego działu).

    Public relations to coś, z czym chciałbym wiązać swoją przyszłość,ale czy
    Waszym zdaniem jest szansa na posadę z moim doswiadczeniem i wykształceniem
    (uwzgledniając podyplomowe)?

    Dziękuję za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-05-29 13:25:20
    Temat: Re: sens studiów podyplomowych?
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Użytkownik "Kaki" <k...@k...ka.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > branży i na stanowisku oscylującym wokół tego kierunku, czy też studia
    > podyplomowe nie mają sensu w tym kontekście?

    Jakis czas temu rowniez mialam ten sam dylemat. Jednak po rozmowach ze
    znajomymi, uznalam, ze dopóki na stale nie zwiaze sie z jakas firma, dopoki
    nie znajde sie w firmie gdzie widze ze mam szanse na prace w dziedzinie w
    ktorej chce pracowac czy dalej sie doksztalcac, nie ma sensu isc na
    podyplomowe. Bo i po co studia podyplomowe np. z marketingu skoro i tak
    wszedzie pierwsze co wymagaja to doswiadczenie i praktyczna wiedza z tej
    dziedziny.