PracaGrupypl.praca.dyskusjesad pracy

  • 1. Data: 2007-09-07 23:03:55
    Temat: sad pracy
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    witam serdecznie!
    dostalem zaproszenie na rozprawe - przyznanie odprawy (dostalem
    wypowiedzenie zmieniajace). jak to wyglada tam na sali, czy moge isc bez
    adwokata itp. i dam rade? czy bede o cos pytany, skoro przedstawilem w
    pozwie swoje racje i dowody? czy sa jakies formulki itp. (przysieganie na
    biblie? :) sa gdzies w sieci info na ten temat? nic nie znalazlem

    pozdrawiam
    p.g.

  • 2. Data: 2007-09-08 00:33:55
    Temat: Re: sad pracy
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    sąd jak sąd, idziesz, wylegitymowanie (zeby było wiadomo ze to ty a nie
    iksiński), odczytanie przedstawionych zeznań, zapytanie czy ma się cos
    do dodania, opowiednio zeznajace strony, narada sedziowska i podanie
    wyroku. Poem scieżka odwoławcza, następna rozprawa... itd :)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-09-08 18:02:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 08 Sep 2007 02:33:55 +0200, "grom@x"
    <gromax@_USUN_.interia.pl> wrote:

    >sąd jak sąd, idziesz, wylegitymowanie (zeby było wiadomo ze to ty a nie
    >iksiński),
    nie wiem jak w sadzie pracy, ale w sadzie grodzkim jako swiadek nie
    bylem legitymowany tylko odpytany o dane :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2007-09-11 08:23:43
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    > czy sa jakies formulki itp. (przysieganie na biblie? :) sa gdzies w sieci
    > info na ten temat? nic nie znalazlem

    Na biblię to nie ale napewno zostaniesz pouczony o art. 233 § 1 KK