PracaGrupypl.praca.dyskusjes'wiadectwo pracy a wynagrodzenie za czas choroby i zasilek chorobowy

  • 1. Data: 2003-10-02 11:57:37
    Temat: s'wiadectwo pracy a wynagrodzenie za czas choroby i zasilek chorobowy
    Od: "a...@o...pl" <a...@o...pl>

    czy ktos moze mi wskazac gdzie jest zapis (o ile jest), ze w swiadectwie
    pracy ujmuje sie wynagroczenie za czas choroby i zasilek chorobowy tylko
    z roku ustania stosunku pracy u danego pracodawcy?
    bede wdzieczna
    pozdr
    ewa

  • 2. Data: 2003-10-02 13:02:48
    Od: "Monika" <m...@k...ciach.chip.pl>

    Uzytkownik <a...@o...pl> napisal w wiadomosci news:3F7C12B1.30105@op.pl...
    > czy ktos moze mi wskazac gdzie jest zapis (o ile jest), ze w swiadectwie
    > pracy ujmuje sie wynagroczenie za czas choroby i zasilek chorobowy tylko
    > z roku ustania stosunku pracy u danego pracodawcy?

    Dz.U. nr 214 z 17.12.2002 poz. 1809 - tutaj jest wzór i sposób wypelniania
    swiadectwa pracy.
    Wynagrodzen i zasilków sie nie podaje, ale pewnie chodzi o wyliczenie liczby
    dni ich pobierania. Jesli tak , to w pkt4 ppkt 4 pisze sie liczbe dni
    pobierania wynagrodzenia chorobowego w roku w którym ustal stosunek pracy
    (to informacja dla kolejnego pracodawcy, ze np. jesli pobieralas
    wynagrodzenie chorobowe w roku 2003 za 30 dni w poprzedniej pracy, a u niego
    tez chorujesz, to on, placi ci tylko za 3 dni, a od 4 placi ZUS)a w ppkt 10
    wylicza sie okresy nieskladkowe i sa to m.in. wlasnie te za które pobiera
    sie wyn. chorobowe i zasilek chorobowy (to podaje sie na wszelki wypadek,
    gdy zwrócisz sie o ustalenie renty albo emerytury do ZUS, coby bylo latwiej
    ustalic)

    Pozdr. Monika

    Podawane sa

  • 3. Data: 2003-10-02 13:51:07