PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiazanie umowy o prace

  • 11. Data: 2006-08-02 17:33:01
    Temat: Re: rozwiazanie umowy o prace
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    Jotte napisał(a):
    > A skąd to podejrzenie? Bo Maciek tylko pisze o jakimś dziwnym,
    > przesadnym stresie. Skąd on się niby bierze? Z normalnego, pokojowego
    > układu?
    Z normalnego pokojowego układu i przewidywanych reakcji. W ludziach
    różne rzeczy się odzywają w sytuacjach, umownie nazwijmy, kryzysowych.
    Tak samo jak mnie zalała fala kortyzolu, choć - teoretycznie - nie
    powinno się to zdarzyć.

    pozdr.
    m.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 12. Data: 2006-08-02 17:49:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eaqnuj$k0f$1@inews.gazeta.pl Irving Washington
    <m...@d...doPLer> pisze:

> [...]
    > jak mnie zalała fala kortyzolu, choć - teoretycznie - nie powinno się to
    No ale się zdarzyło.
    Bez sensu, ale bywa.
    Nic to, po prostu lekcja i egzamin - zdać, zapamiętać, stosować.

    Jotte

  • 13. Data: 2006-08-02 18:46:41
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    Jotte napisał(a):
    > Nic to, po prostu lekcja i egzamin - zdać, zapamiętać, stosować.
    wot i prawda.

    pozdr.
    m.

  • 14. Data: 2006-08-05 19:14:49
    Od: "Patryk \(misio_patysio\)" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Irving Washington" napisał w wiadomości
    > Też macie takiego(*) stresa, kiedy przychodzi Wam złożyć wypowiedzenie?

    wypowiedzenie składałem dwa razy, obydwa razy miałem pietra.
    raz podczas pracy wakacyjnej, bo mi się szkoła wcześniej zaczeła. pietra
    miałem prędzej dlatego że to był pierwszy raz.
    drugi raz, miałem pietra, bo zmieniałem pracę i prędzej bałem się nowej
    pracy i szkoda mi było starej, którą strasznie lubiłem mimo że pracowałem w
    supermarkecie :]
    w obydwu przypadkach szefowie podpisywali wypowiedzenia "z łezką w oku". w
    pierwszej, prawie groziło mi że będę miał w świadectwie pracy wpisane
    porzucenie stanowiska pracy. w drugiej gdy szef usłyszał o warunkach jakie
    będę miał w nowej pracy to powiedział że nie ma argumentów żeby mnie
    zatrzymać. z 3/4 etatu, 600 PLN wypłaty, pracy 7 dni w tygodniu wiecznego
    biegania na dwóch zmianach awansowałem na cały etat, 1000 PLN wypłaty i
    tuczenie brzucha przed komputerem na jednej zmianie od poniedziałku do
    piątku.

    teraz przymierzam się do zmiany pracy i wiem żę też będę miał pietra.