PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna + testy

  • 1. Data: 2004-08-26 12:13:24
    Temat: rozmowa kwalifikacyjna + testy
    Od: "MałaMi" <t...@g...pl>

    witam

    ostatnio bylam na rozmowie i zostalam zaproszona na kolejna, na ktorej jak
    poinformowala mnie ewentualna przyszla pracodawczyni ;) bedzie chciala abym
    rozwiazala jakies testy
    i tu moje pytanie: jakiego typu testy?
    prosze o jakies wskazowki bo nie wiem czego sie spodziewac i jak sie do tego
    przygotowac

    pozdrawiam
    Ala

  • 2. Data: 2004-08-26 12:24:06
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna + testy
    Od: "Toma" <t...@k...neostrada.pl>

    Użytkownik "MałaMi" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i tu moje pytanie: jakiego typu testy?
    > prosze o jakies wskazowki bo nie wiem czego sie spodziewac i jak sie do

    a skad my mamy wiedziec skoro nawet nie napisalas na jakie stanowisko?:)
    a testy moga byc dwojakiego rodzju - sprawdzajace wiedze lub psychologiczne
    np na kierownicze stanowiska....itd :)

  • 3. Data: 2004-08-26 17:08:08
    Temat: Odp: rozmowa kwalifikacyjna + testy
    Od: "MałaMi" <t...@g...pl>

    > a skad my mamy wiedziec skoro nawet nie napisalas na jakie
    stanowisko?:)

    praca dotyczy stanowiska doradcy klienta w firmie ubezpieczeniowej

    > a testy moga byc dwojakiego rodzju - sprawdzajace wiedze lub
    psychologiczne
    > np na kierownicze stanowiska....itd :)

    a wiec czego mam sie spodziewac ;) ??

    pozdrawiam
    Ala

  • 4. Data: 2004-08-26 18:02:44
    Od: "Rafal" <r...@o...pl>

    > stanowisko?:)
    >
    > praca dotyczy stanowiska doradcy klienta w firmie ubezpieczeniowej

    O rany - a czy mówiąc po polsku - nie jest to czasem po prostu agent
    ubezpiczeniowy?

  • 5. Data: 2004-08-26 19:48:12
    Od: "MałaMi" <t...@g...pl>

    > O rany - a czy mówiąc po polsku - nie jest to czasem po prostu agent
    > ubezpiczeniowy?

    jak zwal tak zwal, nie widze roznicy skoro wiadomo o co chodzi, pozatym
    pytanie dotyczylo tych nieszczesnych testow

    pozdrawiam
    Ala

  • 6. Data: 2004-08-27 08:34:23
    Od: leszcz <l...@o...pl>

    Użytkownik MałaMi napisał:
    > witam
    >
    > i tu moje pytanie: jakiego typu testy?

    na przykład testy z javy
    aby się przygotować należy (moim zdaniem) przerobić SUNowski tutorial
    (java.sun.com) i przeczytać "Thinking in Java"