PracaGrupypl.praca.dyskusje › rownoczesna rekrutacja do wielu firm

  • 1. Data: 2006-06-14 11:03:17
    Temat: rownoczesna rekrutacja do wielu firm
    Od: "Krzysztof Groenwald" <n...@p...ten.adres.pl>

    Hej

    hmm wlasnie jestem po rozmowie w jednej z firm, rekrutacja jest
    wieloetapowa, na odp co do wyniku mam czekac ok miesiaca albo i dluzej (z
    tego co wyczytalem standard w wielu duzych firmach)

    w miedzyczasie wyslalem odp na ogloszenia do inncyh firm, jest szansa ze tam
    tez mnie zaprosza na rozmowe

    i gdyby do tego doszlo jak lawirowac zeby moc porownac dwie ewentualne
    oferty zatrdudnienia ?

    jak postepowaliscie w podobnych sytuacjach ?

    Scorpio

  • 2. Data: 2006-06-14 12:02:25
    Temat: Re: rownoczesna rekrutacja do wielu firm
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    > i gdyby do tego doszlo jak lawirowac zeby moc porownac dwie ewentualne
    > oferty zatrdudnienia ?
    >
    > jak postepowaliscie w podobnych sytuacjach ?
    witaj!
    Rozmawiasz z interesujacymi Cie firmami do momentu uzyskania od nich
    warunkow na jakich chca Cie zatrudnic i dajesz sobie tyle czasu na
    zastanowienie ile potrzebujesz aby porownac. Jezeli beda Cie pospieszac,
    to niech Ci sie czerwone swiatelko zapali...

    Pozdrawiam

    Bonza

  • 3. Data: 2006-06-14 12:04:04
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > w miedzyczasie wyslalem odp na ogloszenia do inncyh firm, jest szansa ze
    > tam tez mnie zaprosza na rozmowe

    Wysyłanie kilkunastu, kilkudziesięciu CV równocześnie, to normalny skuteczy
    sposób szukania pracy. Możesz tez równocześnie prowadzić rozmowy w kilku
    firmach. Sam miałem raz tak, że wprost z jednej rozmowy szedłem na drugą do
    innej firmy. Na szansę, że zaproszą Cię na każdą rozmowę, gdzie wysłałeś CV
    nawet nie licz.

    > i gdyby do tego doszlo jak lawirowac zeby moc porownac dwie ewentualne
    > oferty zatrdudnienia ?

    Nie musisz wcale lawirować. Prowadzisz rozmowy np. w dwóch firmach, a jak
    obie zaproponują Ci pracę, to wybierasz lepszą a w drugiej grzecznie mówisz,
    że dostałeś lepszą ofertę pracy od innej firmy i niestety nie możesz
    skorzystać z ich oferty. Możesz tez powiedzieć,jakie warunki Ci
    zaproponowała druga firma, bo być może dzięki temu zaproponują lepsze i
    przebiją ofertę.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 4. Data: 2006-06-14 12:51:43
    Od: m...@g...com

    Krzysztof Groenwald napisał(a):

    [cut]

    > i gdyby do tego doszlo jak lawirowac zeby moc porownac dwie ewentualne
    > oferty zatrdudnienia ?

    [cut]

    Nie musisz lawirowac. Pomysl sobie ze firmy z ktorymi rozmawiasz
    rownoczesnie rozmawiaja z innymi kandydatami na stanowisko o ktore sie
    starasz, nie tylko z Toba. I nie maja takiego problemu :-)

    powodzenia,
    M.

  • 5. Data: 2006-06-14 13:31:30
    Od: "Borys Badeno KING" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Groenwald" <n...@p...ten.adres.pl> napisał w
    wiadomości news:e6oqeb$3j8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > oferty zatrdudnienia ?
    >
    > jak postepowaliscie w podobnych sytuacjach ?

    uwazaj jedynie na firmy rekrutacyjne bo szybko sie zorentuja reszta to
    normalne wysylaj ile si da