PracaGrupypl.praca.dyskusje › rekrutacja w california computers

  • 1. Data: 2005-04-20 17:33:46
    Temat: rekrutacja w california computers
    Od: mick1 <m...@g...pl>

    Dzisiaj zadzwonili do mnie z CC z warszawy (stanowisko - handlowiec)
    Czy ktos moze przebył jakas rozmowe kwalifikacyjna w CC?
    Czego sie spodziewac? Jak sie przygotowac?

  • 2. Data: 2005-04-20 19:41:28
    Temat: Re: rekrutacja w california computers
    Od: "bca" <p...@o...pl>

    Szkoda czasu na przygotowania.
    I tak albo jesteś z góry przeznaczony do odrzucenia, bo przyszły pracownik jest
    już wyznaczony;
    albo jest kilku kadydatów i po prostu wybiorą tego który im się spodoba
    (prawdopodobnie w ciągu pierwszych 30 sekund).

    Tak więc twój los jest przesądzony. Dobrze się wyśpij i zjedz dobre śniadanie,
    a najlepiej popraw czymś słodkim. :) :)

  • 3. Data: 2005-04-20 20:55:16
    Od: mick1 <m...@g...pl>

    bca napisał(a):
    > Szkoda czasu na przygotowania.
    > I tak albo jesteś z góry przeznaczony do odrzucenia, bo przyszły pracownik jest
    > już wyznaczony;
    hmm
    > albo jest kilku kadydatów i po prostu wybiorą tego który im się spodoba
    > (prawdopodobnie w ciągu pierwszych 30 sekund).
    juz lepiej
    > Tak więc twój los jest przesądzony. Dobrze się wyśpij i zjedz dobre śniadanie,
    > a najlepiej popraw czymś słodkim. :) :)

    No to dziekuje za pocieszenie :)
    Napewno sie wyspie i zjem cos smacznego, ale skoro mnie maja zamiar
    odrzucic ot tak , to po co dzwonia?
    hmm dziwne macie podejscie kolego/kolezanko (IMHO oczywiscie)
    Pzdr

  • 4. Data: 2005-04-21 07:40:39
    Od: "bca" <p...@o...pl>

    > Napewno sie wyspie i zjem cos smacznego, ale skoro mnie maja zamiar
    > odrzucic ot tak , to po co dzwonia?

    Żeby przynajmniej teoretycznie było w czym wybierać.
    Żeby inni myśleli, że kandydat był wybrany.
    Żeby pracodawcy nie można było oskarżyć o kumoterstwo, dyskryminację itp.
    Krótko powiedziawszy, często rekrutacja to przedstawienie (teatr) a nie
    eliminacja słabszych.
    To eliminacja tych "nie z mojej sfory". :)

    Ale jest jakiś niewielki procent prawdziwych rozmów kwalifikacyjnych.

  • 5. Data: 2005-04-21 07:49:57
    Od: "Szacho" <s...@W...pl>

    Użytkownik "mick1" napisał

    > Dzisiaj zadzwonili do mnie z CC z warszawy (stanowisko - handlowiec)
    > Czy ktos moze przebył jakas rozmowe kwalifikacyjna w CC?
    > Czego sie spodziewac? Jak sie przygotowac?

    Ja też jakieś trzy miesiące temu byłem w desperacji :) i poszedłem do
    INCOMU tzn tylko na rozmowę, babka na rozmowie wiedziała że trochę
    się orientuje jak _oni_ podchodzą do pracowników i zaczęła mnie czarować
    że się pozmieniało, że teraz jest inaczej, że się starają, że każdy nowy
    chce od razu zarabiać 5k PLN itd. Och człowiek w desperacji potrafi być
    głupi :)

    --
    szacho

  • 6. Data: 2005-04-21 09:45:01
    Od: albinos <a...@n...pl>

    Użytkownik Szacho napisał:

> [...]
    > że się pozmieniało, że teraz jest inaczej, że się starają, że każdy nowy
    > chce od razu zarabiać 5k PLN itd. Och człowiek w desperacji potrafi być

    A co sądzicie o Pronoxie i Action'ie, bo oni też szukają ludzi do pracy?

  • 7. Data: 2005-04-21 10:27:00
    Od: mick1 <m...@g...pl>

    Przejechac sie przejade, ale raczejz ciekawosci, niz liczac na cos
    konkretnego
    Pzdr

  • 8. Data: 2005-04-21 18:35:09
    Od: "Szacho" <s...@W...pl>

    Użytkownik "albinos" napisał

    > A co sądzicie o Pronoxie i Action'ie, bo oni też szukają ludzi do pracy?

    Do Action kiedyś posłałem pare razy CV ale bez większego odzewu, tzn
    pewnie te maile były kasowane :) na Action wypieło się mnóstwo sprzedawców
    więc nie wiadomo jak to z nim będzie do końca.
    Do pronoxu nigdy nie aplikowałem.
    Natomiast jeśli jesteś z wawy to możesz spróbować w ABCdata tam ciągle
    potrzebują
    handlowców, poza tym firma dość szybko się rozwija więc jest przyszłościowa,
    dobre
    warunki pracy (chociaż nie płacą za nadgodziny), pakiet socjalny no i tak
    ogólnie firma dba
    o pracowników. Co jeszcze, możesz też spróbować w Techdata warunki
    podejrzewam
    podobne do ABC ale robią znacznie mniejszy obrót więc premie pewnie są
    niższe :|

    --
    szacho

  • 9. Data: 2005-04-21 21:12:26
    Od: albinos <a...@n...pl>

    Użytkownik Szacho napisał:

> [...]
    > przyszłościowa, dobre
    > warunki pracy (chociaż nie płacą za nadgodziny), pakiet socjalny no i

    Hmm no ok, a czy mógłbyś podać (o ile to możliwe) jakieś liczby
    dotyczące zarobków? Bo "dobre warunki pracy" to trochę za ogólnie wg mnie :)

  • 10. Data: 2005-04-22 05:45:20
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    bca napisał(a):

> [...]
    > Żeby pracodawcy nie można było oskarżyć o kumoterstwo, dyskryminację itp.
    > Krótko powiedziawszy, często rekrutacja to przedstawienie (teatr) a nie
    [ciach]

    Dokladnie tak jest to opisane w artykule w najnowszysm wydaniu
    miesiacznika CIO przeznaczonym dla branży IT. Polecam przeczytac, samo
    zycie

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]