-
1. Data: 2005-04-30 21:31:14
Temat: reklama plusa
Od: "Jotte" <t...@W...pl>
Witam
Wiem, że nie najlepsza grupa, ale...
Niech mi ktoś wytłumaczy, proszę, jaki jest przewodni motyw, grupa docelowa,
idea odbywającej się od jakiegoś czasu reklamy plus gsm? Przyznam, że jako
zwolennikowi dowcipu pure nonsens'owego bardzo mi się ona podoba (choć
jestem użytkownikiem innej sieci i to się nie zmieni).
Śmieszą mnie i podobaja się sceny z dealerem-półgłowkiem rozmawiajacym z tak
samo mądrym klientem, idiotyczne scenki, teksty, przykłady z globusem i
wycieraczką (extra!), malowanki na ścianie itp.
Czy to reklama skierowana do takich jak ja (czyżby było nas tak wielu?), czy
pomysł jest inny? Jaki jest Waszym zdaniem zamysł tej z pewnością nie taniej
i nie przypadkowej kampanii reklamowej? Budowanie świadomości firmy przez
porażenie absurdem?
--
Pozdrawiam
Jotte
-
2. Data: 2005-04-30 21:43:57
Temat: Re: reklama plusa
Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>
Dnia Sat, 30 Apr 2005 23:31:14 +0200, Jotte <t...@W...pl> napisał:
> Witam
> Wiem, że nie najlepsza grupa,
..bardzo delikatnie mówiąc...
> ale...
Ale co? :>
--
"Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
spłowiały mur
Po dachu chodzą straże, przed bramą wielki tłum
O, daje DJ Logic starą murzyńską treść - o tak
O, trzeba sporo kwasu żeby ogarnąć sens" (Janerka)
<prywatnie pisz: t.omasz@gążętą.pl>
-
3. Data: 2005-04-30 22:24:42
Temat: Re: reklama plusa
Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>
NTG =>>
alt.pl.sztuka-reklamy
CanoE
_______________________________
www.ap.end.pl
-
4. Data: 2005-05-01 00:43:52
Temat: Re: reklama plusa
Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>
Właśnie skończyłem parę dni pisać artykuł na temat tej kampanii, więc...
jestem na bieżąco :-)))
Użytkownik "Jotte" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
news:d50tg6$o9c$1@news.dialog.net.pl...
> Niech mi ktoś wytłumaczy, proszę, jaki jest przewodni motyw, grupa
docelowa,
> idea odbywającej się od jakiegoś czasu reklamy plus gsm? Przyznam, że jako
> zwolennikowi dowcipu pure nonsens'owego bardzo mi się ona podoba (choć
> jestem użytkownikiem innej sieci i to się nie zmieni).
Własnie o to chodzi. O wywołanie wrażenia, że PLUS jest fajną siecią, która
potrafi śmiać się sama z siebie (bo te reklamy są w sumie parodią reklam).
Jest to IMVHO kampania wizerunkowa, skierowana do osób raczej
inteligentnych.
> Czy to reklama skierowana do takich jak ja (czyżby było nas tak wielu?),
czy
> pomysł jest inny? Jaki jest Waszym zdaniem zamysł tej z pewnością nie
taniej
> i nie przypadkowej kampanii reklamowej? Budowanie świadomości firmy przez
> porażenie absurdem?
Skoro Cię to zastanawia - to zapewne jest to kampania skierowana do Ciebie
:-)
Ale z tym "porażaniem absurdem" to bym nie przesadzał... Raczej chodzi o
ukazanie, że "inne" reklamy są bełkotem, poprzez podniesienie bełkotu
reklamowego do poziomu "sztuki". Stąd też zatrudnienie kabaretu MUMIO - bo
pomyśl, jaki inny rodzaj produktu mógłby reklamować kabaret? Tak, żeby ktoś
uwierzył...
--
Pozdrawiam - Maciej Ślużyński
Skąd to wiem? Z mojej książki!
http://helion.pl/ksiazki/marpbm.htm
nakład chwilowo wyczerpany :-)))
-
5. Data: 2005-05-01 08:02:50
Temat: Re: reklama plusa
Od: "Jotte" <t...@W...pl>
W wiadomości news:d518mq$6v9$1@opal.icpnet.pl Maciej Ślużyński
<m...@A...pl> pisze:
Dzięki za odp.
Przepraszam wszystkich za NTG
--
Pozdrawiam
Jotte
-
6. Data: 2005-05-01 08:35:21
Temat: Re: reklama plusa
Od: "konto" <k...@o...pl>
....ciach[]
juz jest efekt tej reklamy = ludzie o tym mowią .......
rafal