PracaGrupypl.praca.dyskusje › ranking: najgorsze jakosciowo grupy zawodowe

  • 11. Data: 2008-08-03 07:04:38
    Temat: Re: ranking: najgorsze jakosciowo grupy zawodowe
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    Bartłomiej Szymański pisze:
    > Wyprodukowałeś kiedyś jakiś bardziej ambitny program komputerowy? Może
    > pokażesz jego kod? Czy może tak sobie tylko gadasz bez znajomości tematu?

    Znajomosc tematu od srodka nie ma tu nic do rzeczy. Uzytkownik chce
    niezawodne oprogramowanie i kod go najczesciej nie interesuje.

    Idac tym tropem: nie moge powiedziec zlego zdania o "maluchu", bo nie
    wyprodukowalem wczesniej zadnego samochodu.

    --
    Tomek
    http://www.osiedle-er.prv.pl/

  • 12. Data: 2008-08-03 07:11:29
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    Kaizen pisze:
    > 2. Programiści (gdyby samochody były takiej jakości jak programy
    > komputerowe w życiu bym do żadnego nie wsiadł).

    Samochody tez sie psuja... niektore dosc czesto.

    --
    Tomek
    http://www.osiedle-er.prv.pl/

  • 13. Data: 2008-08-03 08:31:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-08-02, Kaizen <x...@c...sz> wrote:

    [...]

    > 2. Programiści (gdyby samochody były takiej jakości jak programy
    > komputerowe w życiu bym do żadnego nie wsiadł).

    To zrównaj czas i koszt zaprojektowania i wykonania programu
    z czasem i kosztem zaprojektowania i wykonania prototypu średniej
    klasy samochodu. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2008-08-03 09:36:34
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > 2. Programiści (gdyby samochody były takiej jakości jak programy
    > komputerowe w życiu bym do żadnego nie wsiadł).

    Juz szybciej marketoidzi paletajacy sie po informatycznej branzy i ci
    analitycy, ktorzy zostali analitykami, bo sa za glupi na programowanie.

    sz.

  • 15. Data: 2008-08-03 09:38:23
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "@((s)).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@((s)).wp.pl"> napisał w
    wiadomości news:g73de7$ada$2@news.vectranet.pl...

    > studentem

    Zabrzmialo prawie jak "moj maz jest z zawodu dyrektorem" z /Poszukiwany,
    poszukiwana/.

    sz.

  • 16. Data: 2008-08-03 09:43:01
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Sun, 03 Aug 2008 06:45:02 +0200, Bartłomiej Szymański
    <l...@d...info> zakodowal:

    >Wyprodukowałeś kiedyś jakiś bardziej ambitny program komputerowy? Może
    >pokażesz jego kod? Czy może tak sobie tylko gadasz bez znajomości tematu?

    Nigdy nie wyprodukowałem żadnego samochodu ani żadnego programu
    komputerowego.

    Używam jednego i drugiego i stąd moje wnioski.

    Skąd programista może wiedzieć, jak działa jego program, jak go nie
    używa?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 17. Data: 2008-08-03 10:24:48
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 03 Aug 2008 06:45:02 +0200, Bartłomiej Szymański
    <l...@d...info> wrote:

    >Wyprodukowałeś kiedyś jakiś bardziej ambitny program komputerowy?

    ...albo ustawę? :D

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 18. Data: 2008-08-03 10:33:02
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 03-08-2008 07:17, (s) pisze:

    > studentem

    Tia, student to brzmi dumnie...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 19. Data: 2008-08-03 14:42:57
    Od: "@((s)).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@((s)).wp.pl">

    Użytkownik Mich@l napisał:

    > Tia, student to brzmi dumnie...

    pochwal sie prosze kim ty jestes, ze takie czepialstwo sie ciebie
    czepilo. czy moze na studiach za ciezko ci bylo i trza bylo zrezygnowac
    po dwoch miesiacach?

  • 20. Data: 2008-08-03 14:48:02
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 03-08-2008 16:42, (s) pisze:

    > pochwal sie prosze kim ty jestes, ze takie czepialstwo sie ciebie

    Oj ciężko było, ciężko... Ale jakoś udało się dwa kierunki obskoczyć. A
    potem to już z górki.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl