PracaGrupypl.praca.dyskusje › radio w pracy

  • 51. Data: 2010-10-02 13:25:07
    Temat: Re: radio w pracy OT
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Dwie kreseczki/myĹ?lniki to nie jest sygnatura.

    poszukaj hasła delimiter.
    wg jednych źródeł sa to dwa myślniki, według innych oo tych dwoch
    myślnikach powinna byc dodatkowo umieszczona spacja

  • 52. Data: 2010-10-02 13:29:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i87bvs$jqj$1@inews.gazeta.pl grom@x
    <gromax@_USUN_.interia.pl> pisze:

    > poszukaj hasła delimiter.
    > wg jednych źródeł sa to dwa myślniki, według innych oo tych dwoch
    > myślnikach powinna byc dodatkowo umieszczona spacja
    To nie są myślniki. To są dywizy (niektórzy używają określenia łącznik, albo
    po prostu minus).
    A spacja ma być.

    --
    Jotte

  • 53. Data: 2010-10-02 13:34:32
    Temat: Re: radio w pracy
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Dwie kreseczki/myĹ?lniki to nie jest sygnatura.

    poszukaj hasła "delimiter".
    czasem źródła podają że mają być to dwa myslniki, czasem że dwa myslniki
    i spacja.

    i w rzeczy samej delimiter nie jest sygnaturką. Ma być linią
    oddzielającą tekst wiadomosci od podpisu/sygnaturki

  • 54. Data: 2010-10-02 22:43:56
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    W dniu 02.10.2010 15:34, grom@x pisze:

    > poszukaj hasła "delimiter".

    Nie muszę :).

    > czasem źródła podają że mają być to dwa myslniki, czasem że dwa myslniki
    > i spacja.

    Za wiarygodne źródła uznaj te, które mówią, że w delimiterze *zawsze*
    powinna być spacja.

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej

  • 55. Data: 2010-10-05 08:17:00
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    > Zwykły tekst. Nie ma żadnego delimitera.
    To albo cos z Twoim czytnikiem jest nie tak, albo upierasz sie przy swoim,
    ale ja tez zauwazylem, ze odpowiedzi podajesz jako sygnaturki.
    Moze po prostu nie dodawaj dwoch kreseczek/myslnikow i bedzie ok?
    --
    Jest ok