PracaGrupypl.praca.szukanapytanie o Poznań

  • 1. Data: 2002-06-12 14:23:05
    Temat: pytanie o Poznań
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Chciałabym aby ktoś, kto najlepiej mieszka w Poznaniu udzielił mi informacji,
    czy znalezienie pracy w jakiejs hurtowni, supermakecie jest możliwe, ogólnie
    czy są jakieś szanse dla ludzi, którzy dopiero co zdali maturę?
    pozdrawiam_komi

  • 2. Data: 2002-06-12 17:37:20
    Temat: Re: pytanie o Poznań
    Od: "Łukasz.B" <k...@i...pl>

> [...]
    ogólnie
    > czy są jakieś szanse dla ludzi, którzy dopiero co zdali maturę?
    sa nawet duze szanse. jezeli dalej bedzisz sie cuzyc to jeszczde lepiej.