PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o CV

  • 1. Data: 2005-03-31 12:23:53
    Temat: pytanie o CV
    Od: "Xawery" <z...@w...pl>

    witam

    Mam taka mala watpliwosc. Czy gdy wysylam droga e-mail moje CV jako zalacznik,
    to czy rowniez zalaczac w tej samej wiadomosci e-mail zeskanowane referencje i
    certyfikaty? Czy moze wystarczy, ze tylko napisze w odpowiednim miejscu ze

    akowe posiadam. Zaznaczam, ze wolalbym wysylac bo mam troche 'papierkow', ale

    nie wiem czy poprostu wypada to robic i zapychac firmom skrzynki. pozdrawiam

    Krzysztof
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-03-31 12:42:34
    Temat: Re: pytanie o CV
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    Nic nie skanuj. To, co masz, wypisz w CV i weź oryginały ze sobą na rozmowę
    kwalifikacyjną.
    Boa.

  • 3. Data: 2005-03-31 12:45:02
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Xawery napisał :

> [...]
    > ale
    >
    > nie wiem czy poprostu wypada to robic i zapychac firmom skrzynki.

    wpisz w wiadomości linki do plików większych niż 10kB i umieść te pliki
    gdzieś w sieci.
    --
    _____________________________

  • 4. Data: 2005-03-31 13:15:02
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: HERAKLES [Thu, 31 Mar 2005 14:45:02 +0200]:

    > wpisz w wiadomości linki do plików większych niż 10kB
    > i umieść te pliki gdzieś w sieci.

    Aj nie przesadzaj. Pliki do powiedzmy 100kB spokojnie
    mozna posciagac majac stale lacze, nawet jesli jest ich
    kilkadziesiat. Gdybym miala zamiast spokojnie sobie ta
    CVke druknac -- kopac za nia po Sieci, to raczej by
    mi sie nie chcialo...

    Osobiscie lubie PDFy z nazwami od reki mowiacymi co
    znajde w srodku -- np. jan-kowalski-cv czy -lm albo
    -referencje.

    A referencje poogladac lubie. Dlatego np. w moim wypadku
    skuteczniejsze jest napisanie ze posiada sie takie czy
    takie referencje i przyniesienie ich dopiero na rozmowe ;)
    Chocby z czystej ciekawosci co o czlowieku pisza, pewnie
    go zaprosze -- bo kiepskimi by sie nie chwalil, nie?

    Kira

  • 5. Data: 2005-03-31 21:47:43
    Od: "Xawery" <z...@w...pl>

    witam

    Czyli podsumowujac radzicie mi zeby ich nie wysylac w formie zalacznikow.
    Dzieki za rady i pozdrawiam... :D

  • 6. Data: 2005-04-01 13:58:47
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

> [...]
    > Chocby z czystej ciekawosci co o czlowieku pisza, pewnie
    > go zaprosze -- bo kiepskimi by sie nie chwalil, nie?

    ta a ja bym gościa zaprosił na testy bo ważne to co jest w głowie na nie na
    papierze - to każdy może sobie wyrdukować ;-)

  • 7. Data: 2005-04-01 19:17:43
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > ta a ja bym gościa zaprosił na testy bo ważne to co jest w głowie na nie
    > na
    > papierze - to każdy może sobie wyrdukować ;-)

    Skonstruowanie testow tak, zeby byly wartosciowe i ich przeprowadzenie wiaze
    sie z kosztami. A na porzadnej referencji sa pieczatki firmowe, zdobycie
    namiaru na osobe, od ktorej pochodza w celu ewentualnego potwierdzenia
    autentycznosci tez jest proste, bo wymaga po prostu telefonu do tamtej firmy
    i powiedzenia, ze sie chce z ta osoba rozmawiac.

    I.

  • 8. Data: 2005-04-04 11:56:46
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Xawery" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ale

    > nie wiem czy poprostu wypada to robic i zapychac firmom skrzynki.

    Człowieku miej litośc dla nas biednych HR-ów :)
    Codziennie kilkadziesiąt maili o wielkości 0,5 MB to zbyt dużo dla każdego.

    Wierzymy na słowo, że masz te kursy, Zamieść info w CV :)

    I weź oryginały na rozmowę kwalifikacyjną

    pozdr.
    m.