PracaGrupypl.praca.szukanapytanie do grupowiczów

  • 1. Data: 2003-09-23 09:11:14
    Temat: pytanie do grupowiczów
    Od: "galka" <g...@o...pl>

    Czy ktokolwiek odpowiada na ogłoszenia???????????????
    Zamieszczałem kilka razy bez jakiegokolwiek rezultatu.
    Jeżeli ktoś z Was w ten sposób znalazł pracę na stałe
    lub chociaż tymczasowo, proszę o wypowiedź.
    Ja szukam jako DTP-owiec.
    Z góry dzięki i pozdrawiam
    --
    G. Gałczyński

  • 2. Data: 2003-09-30 13:37:19
    Temat: Re: pytanie do grupowiczów
    Od: "Sekret" <s...@b...pl>

    Użytkownik "galka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktokolwiek odpowiada na ogłoszenia???????????????
    > Zamieszczałem kilka razy bez jakiegokolwiek rezultatu.
    > Jeżeli ktoś z Was w ten sposób znalazł pracę na stałe
    > lub chociaż tymczasowo, proszę o wypowiedź.

    Tak, ja znalazlam w ten sposób pracę - mieszkałam w Białymstoku a szukałam
    pracy w Warszawie. Udało się! Jutro miną 2 lata jak tu pracuję i jestem b.
    zadowolona :-))))

    Pozdrawiam
    M.