PracaGrupypl.praca.dyskusje › [pyt] Chcę Wstąpić Do Policji ;)

  • 1. Data: 2005-08-08 11:29:40
    Temat: [pyt] Chcę Wstąpić Do Policji ;)
    Od: bluescreen <b...@w...pl>

    Witam.

    Nabór trwa, więc pytam:
    Ile zarabia policjant?
    I gdzie to można sprawdzić?
    Oficjalne strony Policji nie podają takich informacji...

    Pozdr,

    blue

  • 2. Data: 2005-08-08 12:08:22
    Temat: Re: [pyt] Chcę Wstąpić Do Policji ;)
    Od: "chlopaczyna" <c...@o...pl>

    > Ile zarabia policjant?
    > I gdzie to można sprawdzić?
    > Oficjalne strony Policji nie podają takich informacji...

    mylisz się ,podają
    sprawdź dobrze

  • 3. Data: 2005-08-08 12:10:11
    Od: "Don Chichot" <c...@B...gazeta.pl>

    > Ile zarabia policjant?
    > I gdzie to można sprawdzić?

    Najperw:
    http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/bart.gif

    Potem np.:
    http://www.cvonline.pl/content/index.php?id=1026&gr=
    1

    --
    Don Chichot

    "Socjaliści bardzo troszczą się o biednych, opiekują się nimi i dbają, aby
    nigdy nie przestali być biedni, bo biedni są im potrzebni jako wyborcy".

  • 4. Data: 2005-08-08 15:31:07
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "bluescreen" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Nabór trwa, więc pytam:
    > Ile zarabia policjant?
    > I gdzie to można sprawdzić?
    > Oficjalne strony Policji nie podają takich informacji...

    Witam. Znajomy też przygotowuje się, więc zbierałem mu dane (nie ma
    dostępu do internetu...).
    Powiem tak - jak chcesz zdać test wiedzy ogólnej a nie potrafisz
    wejść na stronę http://policja.gov.pl, wejść do części poświęconej rekrutacji,
    zapoznać się z kilkoma dokumentami PDF (zasady, warunki, opis testów
    sprawnościowych, etc.) - odpuść sobie :> Ja nie chcę takiego policjanta,
    co się zgubi po wyjściu z domu.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 5. Data: 2005-08-08 15:37:06
    Od: "boris" <C...@C...onet.pl>

    > Nabór trwa, więc pytam:
    > Ile zarabia policjant?
    > I gdzie to można sprawdzić?
    > Oficjalne strony Policji nie podają takich informacji...

    tu masz info:
    http://praca.gazeta.pl/praca/1,47341,2830515.html
    a tu przykladowe pytania:
    http://praca.gazeta.pl/praca/1,47341,2859750.html