PracaGrupypl.praca.szukana[ot] uwaga GRAFICY WWW oszust z Chicago !!!

  • 1. Data: 2004-03-18 20:56:27
    Temat: [ot] uwaga GRAFICY WWW oszust z Chicago !!!
    Od: "pkruk[NOSPAM]" <"pkruk[NOSPAM]"@poczta.fm>

    Witam

    Uwaga, grupa informatykow (Polakow) z CHICAGO szuka grafikow z Polski do
    wykonywania dla nich prac graficznych na potrzeby WWW.
    Na poczatku jest milo i sympatycznie. Pozniej juz tylo obrazanie i
    podmiotowe traktowanie "polaczkow". Nie wspomne tez ze nie otrzymalem za
    wykonana prace calosci pieniedzy. Zwyzywano mnie od komunistow, debili i
    drobnego chalupnika. Ich strona powstaje pod adresem
    http://www.ecommerceprofessionals.com/

    Gdyby komus sie trafila propozycja od nich to nie polecam a wrecz
    odradzam. Lepiej zarobic ciut mniej ale pracowac z polskimi Polakami.
    Szczegolowe info jakby ktos byl zainteresowany na priv.

    pozdro
    pkruk

    --
    http://www.pkruk.prv.pl

  • 2. Data: 2004-03-18 21:31:37
    Temat: Re: [ot] uwaga GRAFICY WWW oszust z Chicago !!!
    Od: "Pixel" <s...@e...pl>

    > Gdyby komus sie trafila propozycja od nich to nie polecam a wrecz
    > odradzam. Lepiej zarobic ciut mniej ale pracowac z polskimi Polakami.
    > Szczegolowe info jakby ktos byl zainteresowany na priv.

    Cos mi sie wydaje, ze byli na grupie "praca"
    (trzeba tam info zapuscic)
    Ale co do stronki.... to.. wypasione efekty... "chmurki", "blyski" ;)

    :)

    pozdr.
    Piotrek.

  • 3. Data: 2004-03-18 22:27:07
    Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl>

    Nie wiem kogo probujesz zdesktedytowac, nawet cie nieznam. Owszem jeden z
    naszych programistow wspolpracowal z kolesiem z Polski (domyslam sie ze to ty)
    zrobili razem pare naglowkow. Za wykonana prace otrzymal natychmiast
    wynagrodzenie, na drugi dzien. Pozniej jak widac nasze wymagania go
    przerastaly, z tego co wiem po zamknieciu zaczal zadac wiecej pieniedzy oraz
    komentowac sposob naszej pracy i naszych klientow.
    Placimy dobrze ale zadamy duzo od wszystkich, lacznie z nami. Zawsze
    placilismy na czas, i nie tylko w Polsce ale i w Indii. Absurd.

    Nie probuj niszczyc naszego dobrego imienia i wyzywac nas od oszustow, bo to
    absurdalne. I nadal szykamy dobrych ludzi rowniez grafikow.

    Jacek

  • 4. Data: 2004-03-19 01:10:52
    Temat: przeprosiny eCommerce Prof.
    Od: "pkruk[NOSPAM]" <"pkruk[NOSPAM]"@poczta.fm>

    Witam
    Przeprosiny dla eCommerce Prof.

    Firma obiecala zarzegnanie sporu pomiedzy mna a jednym z programistow z
    ktorym wspolpracowalem droga polubowna.
    Sorry za zamieszanie.

    pkruk

  • 5. Data: 2004-03-19 06:41:21
    Temat: Re: przeprosiny eCommerce Prof.
    Od: "adamluczak" <a...@l...pl>

    Sorki ale to bzdura jakas...
    Postraszyles ich ze na nich naskarzysz to cie wyzwali.
    nazkarzyles to ci odpalili te xxx usd i ich przepraszasz.
    za co ty grupe uwazasz? za pregiez , straszak???

    adamluczak

    Adam Luczak
    www.luczak.pl
    Uzytkownik "pkruk[NOSPAM]" <"pkruk[NOSPAM]"@poczta.fm> napisal w wiadomosci

  • 6. Data: 2004-03-19 06:45:39
    Od: "Lukasz Chmura" <c...@p...onet.pl>

    W ten sposob rozwiazujesz swoje problemy? Najpierw im nawrzucales jacy to sa
    niedobrzy, a jak sie dogadales co do kasy to wszystko OK !! Po co te
    przeprosiny ?Obiecali premie jak odkrecisz sprawe ?

  • 7. Data: 2004-03-19 07:37:10
    Od: "Wiciu" <s...@o...pl>

    > Sorry za zamieszanie.

    ROTFL :)

    Sorry za zamieszanie.... faktycznie jestem debilem, komuchem i drobnym
    chalupnikiem :)

  • 8. Data: 2004-03-19 17:53:59
    Od: "adamluczak" <a...@l...pl>

    no coz.
    faktycznie...

    adamluczak

    Adam Łuczak
    www.luczak.pl

  • 9. Data: 2004-03-19 19:56:44
    Od: smok <m...@o...pl>

    Dnia pańskiego Fri, 19 Mar 2004 18:53:59 +0100
    "adamluczak" <a...@l...pl> rzekł:

    > adamluczak

    Jeeezz... chłopie, nie ośmieszaj się. Ja tu jestem nowy, mało mam do
    gadania, ale usenet na wszędzie (prawie) podobne zasady:
    - tnij cytaty
    - odpisuj pod cytatem
    - przeczytaj http://rtfm.bsdzine.org
    plonk warning.

    --
    Slack'it!
    SMOK of the M.I.B's ping, ping, jest tam kto?