PracaGrupypl.praca.dyskusje › przemyslenia nt bezrobocia

  • 51. Data: 2006-01-11 15:06:21
    Temat: Re: przemyslenia nt bezrobocia
    Od: "mobile" <2...@3...com>

    Użytkownik "jerry" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dq2b4a$ipi$1@news.interia.pl...
    > Człowieku, nie mam nic do Twojego pochodzenia. Wspaniałe także jest to, że
    > zamiast wozić fajki przez przejście w Medyce dajesz pracę moim rodakom.
    > Pamiętaj tylko, że m. in. - to dzięki pracownikom na których tu narzekasz
    > nie musisz wozic tych fajek ani spirytu. Uważasz, że polacy nie myślą, nie
    > mają pomysłów - to proponuje zwinąć interes i zatrudnić myślących ziomali.
    > proste, nie?

    ehh jaki ty glupi jestes

    mobile

  • 52. Data: 2006-01-11 15:15:55
    Od: "mobile" <2...@3...com>

    Użytkownik "sidcom" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > [...]

    tak jak mowie, z niekompetencja i nieuczciwoscia pracodawcow tez sie
    spotkasz. wydaje mi sie ze bardzoej bedzie to dotyczylo tych "starych
    wyjadaczy" niz tych z mojegopokolenia... juz sam fakt ze zarzad zmniejsza
    wynagrodzenie jest swoiadectwem dla jakosci zarzadu i wiecej ju zmnie nic
    nie przekona ze ten zarzad to jednak jest ok.

    ale prawda jest taka ze tylko od ciebei zalezy jak wyglada twoje zycie, z
    tym musisz sie zgodzic.

    od dzis wdrazam nowy plan. tym razem jest to caly zbior procedur i
    dokladnych opisow zachowan itd itp. tak ze wlasciwie nie pozostawia
    pracownikowi wiele luzu, zobaczymy za pol roku czy sie sprawdzilo:)
    dla tych ktorzy z racji swojego stanowiska powinni byc samodzielni i tworczy
    procedury sa inne:)

    pozdrawiam
    mobile

  • 53. Data: 2006-01-11 15:17:16
    Od: "mobile" <2...@3...com>

    Użytkownik "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Aj. No cóż. Tego. Jak to dobrze, że mam kompetentnego szefa.

    masz racje, dobrze, niech ich bedzi ejak najwiecej:) zebys jeszcze wiedzial
    o czym piszesz:)

    mobile

  • 54. Data: 2006-01-11 15:19:53
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "mobile" <2...@3...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    >
    > masz racje, dobrze, niech ich bedzi ejak najwiecej:) zebys jeszcze
    > wiedzial o czym piszesz:)

    wow, geszefciaz-debesciak

  • 55. Data: 2006-01-11 19:29:32
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Ghost w news:dq15s4$bes$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Jesli jestes wlascicielem firmy i utrzymujesz ten stan permementnie
    > to jestes zle zorganizowany.

    No tak... zmęczenie większe niż przypuszczałem. Idę na urlop.

    pozdrawiam
    Greg

  • 56. Data: 2006-01-11 20:06:20
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > ehh jaki ty glupi jestes

    głupi to bym był pracując dla takiego dna jak ty

  • 57. Data: 2006-01-11 20:31:38
    Od: "Ghost" <...@...com>

> [...]
    > pracownikowi wiele luzu, zobaczymy za pol roku czy sie sprawdzilo:)
    > dla tych ktorzy z racji swojego stanowiska powinni byc samodzielni i

    Porazajaco infantylne sa twoje opowiesci.

  • 58. Data: 2006-01-11 21:03:10
    Od: Andriy Korud <a...@g...com>

    > BTW: Ty tutaj?

    No raczej tak :-) Tylko sie dziwie co robisz na tej grupie ;-)

    Andriy

  • 59. Data: 2006-01-11 21:08:30
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Greg napisał(a):
    > Dbałem o to, aby nie mieć "pustych
    > przebiegów" (nawet przerwę sobie podarowałem, a śniadanie zjadłem w domu
    > razem z obiadem).
    Źle zrobiłeś. Po półtorej godziny trzeba odpocząć a odmawianie sobie
    przerwy to robienie dużej krzywdy w perspektywie czasu. Kiedyś się to
    zemści.

    Szwedzi dumają, czy nie ograniczyć czasu pracy do 6 godzin, bo wychodzi
    im, że efektywność pracy wtedy nie spada.

    > Jeśli jednak zatrudnionych jest mniej pracowników niż
    > trzeba to efekt jest taki, a nie inny. I to jest właśnie dobijające, że
    > człowiek robi za kilku, ale efektów i tak nie widać. Pojawiają się za to
    > pretensje, że tyle zaległości.
    Jeśli nie widać efektów, to znaczy na ogół, że człowiek rozmywa się w
    pierdołach, zamiast skupić na konkrentych zadaniach. Więc albo szwankuje
    zarządzanie czasem albo delegowanie zadań. Na pewno kiepsko z
    asertywnoscią, która utrudnia innym zrzucanie zadań na cudzą głowę. Być
    może szwankuje cos innego, o czym mógłby opowiedzieć dobry psycholog, a
    co owocuje techniką "Wszystko zrzuccie na moją klatę".

    To taka krótka diagnoza, na gorąco. W sumie nic dziwnego na obecnym
    rynku pracy. Im więcej gadam z ludźmi o ich podejściu do zarządzania
    czasem, tym większe mam wrażenie, że żyję w państwie przyszłych
    zawałowców, prachocholików, perfekcjonistów i ludzi ogólnie
    sfrustrowanych swoim kompulsywnym wykonywaniem niezrozumialych obowiązków.

    pozdr.
    m.

  • 60. Data: 2006-01-11 21:10:45
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    mobile napisał(a):
    > od dzis wdrazam nowy plan. tym razem jest to caly zbior procedur i
    > dokladnych opisow zachowan itd itp. tak ze wlasciwie nie pozostawia
    > pracownikowi wiele luzu, zobaczymy za pol roku czy sie sprawdzilo:)
    Najpierw sprawdź, czy to ich zmotywuje. Bo na razie robisz coś, co Twoją
    aktywność ograniczy do bycia cerberem a pracowników może sfrustrować
    bycie Twoimi automatami.

    Szklanka do połowy pusta czy pełna?

    pozdr.
    m.