PracaGrupypl.praca.szukanaprzedatawiciel handlowy

  • 1. Data: 2003-07-21 19:07:21
    Temat: przedatawiciel handlowy
    Od: "skorpion" <r...@a...pl>

    na terenie Warszawy lub Ciechanowa i okolic. Jestem 26 letnim mezczyzna z
    duzym doswiadczeniem w handlu, zdyscyplinowany i uczciwy wiecej informacji
    przesle w cv i Liście Motywacyjnym

  • 2. Data: 2003-07-21 19:27:00
    Temat: Re: przedatawiciel handlowy
    Od: "Grzegorz" <p...@p...onet.pl>

    Do naszego oddziału w Warszawie poszukujemy osób na stanowisko:
    Konsultant ds. Sprzedaży

    WYMAGANIA:
    -praktyczna znajomość problematyki organizacji i zarządzania
    -umiejętność rozumienia potrzeb wymagających klientów w zakresie
    usprawniania organizacji i dopasowywania informatycznych rozwiązań z oferty
    MIS
    -znajomość rynku rozwiązań informatycznych
    -komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
    -wysoka kultura osobista
    -biegła praca z komputerem i ogólna wiedza informatyczna
    -pełna dyspozycyjność (delegacje)
    -silna motywacja
    -prawo jazdy
    -znajomość języka angielskiego

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
    -nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych
    -identyfikowanie potrzeb klienta
    -przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy
    -prowadzenie prezentacji i pokazów

    OFERTA:
    -ciekawa i odpowiedzialna praca
    -możliwość rozwoju podczas realizacji złożonych projektów dla wymagających
    klientów
    -praca w młodym dynamicznym zespole
    -szkolenia

    Prosimy o przesyłanie CV łącznie z wyczerpującym listem motywacyjnym
    (uzasadniającym chęć podjęcia pracy właśnie w MIS na stanowisku konsultanta
    handlowego).
    na adres: m...@m...com.pl

    W zgłoszeniu prosimy umieścić klauzulę:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
    zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacyjnego
    (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych
    z dnia 29.08.97 r., DZ.U.Nr133, poz.883).