PracaGrupypl.praca.dyskusje › prosba o wycene szkolenia

  • 11. Data: 2005-05-09 10:57:29
    Temat: Re: prosba o wycene szkolenia
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-09, pinki <p...@w...yeti.ismedia.pl> wrote:
    > to jest caly program szkolenia
    [ciach 15 punktów]
    Jak upchniesz to w mniej niż 2x8h a ludzie jakoś sensownie to opanują to
    będę Ci mówić "Mistrzu" :)

    > jesli nie chca stracic pracy to MUSZA sie tego nauczyc, gdyz bez podstaw
    > szkolenie z infomediki mija sie z celem.
    Oni muszą. Owszem. Ale Twoim zadaniem jest przekazanie im tej wiedzy
    w możliwie mało stresujący, za to najbardziej przystępny sposób.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Z próżnego i recover nie odzyska
    /z pamiętnika administratora/

  • 12. Data: 2005-05-09 10:59:27
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 9 May 2005 10:44:33 +0000 (UTC), Artur R. Czechowski
    <a...@h...pl> napisał:

    > Co im będzie potrzebne na tym
    > etapie, a co nie.

    Szkolenie moze byc ciezkie, wlasnie z tego wzgledu, ze jesli lekarz nie
    mial dotad stycznosci z komputerem, to znaczy, ze ma wrecz jakies
    zahamowania, strach przed komputerem. Jesli wiek jest raczej zaawansownay
    (mlodsi mja juz chyba na wszystkich kierunkach studiow elementy
    informatyki - stad moj wniosek) to uczestnicy raczej maja dostep do
    sprzetu w domu, kupionego dla dzieci itp. Jesli potrzeby firmy nie
    zmobilizowaly ich do wlasnorecznego przecwiczenia zasad kontaktu z
    komputerem, to trzeba bedzie wykazac duzo zdolnosci pedagogicznych i
    taktu. Zwlaszcza, ze grupa jak kazda, szybko podzieli sie na osoby, ktore
    jednak nie maja wiekszych problemow, oraz zatwardzialcow, odruchowo caly
    czas wylaczajacych komputer "duzym guzikiem" na koniec pracy.

  • 13. Data: 2005-05-09 12:32:20
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    pinki napisał(a):

    > to jest caly program szkolenia
    > ---------------------------------
    > 1...15 [ciach]

    Jezu... tak szeroki zakres?
    Stawiam dolary przeciw kamieniom, ze wieksza czesc grupy
    zacznie miec "młyn" przy pkt 5.
    Przy 8 nic nie beda kojarzyc i dodatkowo zapomna juz o 5.
    KOlejne nastepne punkty to tylko irytacja.
    A pod koniec danego cyklu zlosc, na Ciebie, na siebie, na durne
    szkolenie, na cholernego pracowadwce...

    Ja nigdy nie prowadzilem szkolen. Ale 6 lat jako samodzielny IT
    w duzej firmie, gdzie (niestety) 90 % pracownikow to ludzie
    z powyzej 45, z kompiterem na bakier.
    I staram sie im pomagac ile wlezie i nauka jak do tej pory albo idzie w
    las, albo wchodzi do glowy, ale po bardzo dlugim czasie.
    Takie zycie niestety. Strach i stereotypowe myslenie powoduja, ze tacy
    ludzie blokuja sie jeszcze bardziej, zamiast otworzyc.
    A nagly, nieoczekiwany komunikat wyskakujacy na ekran potrafi nieźle
    przestraszyc.

    Zakasaj rekawy, i przyj do przodu.

    --
    czarny