PracaGrupypl.praca.dyskusjeproject manager - wynagrodzenie

  • 11. Data: 2007-03-09 07:30:54
    Temat: Re: project manager - wynagrodzenie
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk[wytnij_to]@wytnij_to.interia.pl>

    > Prosze o info - moze moglibyscie mi pomoc :-) - ile mniej wiecej zarabia
    > dobry project manager (=koordynator projektow
    > internetowych/informatycznych) w niezlej firmie?

    Zależy.
    Przy kontrakcie menadżerskim może to być 10-30 tys netto miesięcznie. Zależy
    od czasu trwania i chcrakteru projektu. Oczywiście może też byc 5 i 50 tys,
    ale wydaje mi sie ze srednia zmiesci sie w przedziale 10-30 tys.

    Przy umowie o prace moga byc to te same kwoty brutto chociaz realniejesze
    będą 8-20 brutto, z tym że PM i umowa opracę to trochę nie idzie w parze,
    chyba ze w firmach konsultingowych gdzie wpada sie na bieżąco z projektu w
    projekt.

    Do tego oczywiście narzedzia-bonusy, samochód i łączność bez ograniczeń,
    fundusz reprezentacyjny dla projektu, czasem bez konieczności rozliczania
    części lub całości tego funduszu- może zależeć od klienta
    --
    Jackare

  • 12. Data: 2007-03-09 17:11:45
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 09 Mar 2007 08:26:47 +0100, "E." <e...@o...pl> wklepał(-a):

    >Stawki są polskie - projekty duże. Konsultant wdrożeniowy dostaje zwykle
    >500 euro za dzień. Kierownik odpowiednio wiecej.

    To, że firma tyle bierze od klienta to rozumiem. Ale które firmy w Polsce stać
    na płacenie pracownikowi średniego stopnia zarządzania 100 tys. zł miesięcznie?
    Chyba, że mowa o projektach wartych > 100 mln PLN.

  • 13. Data: 2007-03-09 17:31:10
    Od: "E." <e...@o...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > To, że firma tyle bierze od klienta to rozumiem. Ale które firmy w Polsce stać
    > na płacenie pracownikowi średniego stopnia zarządzania 100 tys. zł miesięcznie?

    Na tym rynku to norma. Chcesz mieć - płać.
    Firma bierze tyle od klienta, ale konsultantów jest niewielu - circa 600
    w całym kraju. Ustawicznie się ich poszukuje. Na rynku funkcjonują także
    freelancerzy, też tyle biorą. Ci zatrudnieni na stałe zarabiają mniej,
    ale mają gwarancję stałych dochodów. Wolni strzelcy liczą po rynkowych
    stawkach, ale zwykle sami muszą szukać projektów (zwykle, bo ostatnio
    posucha i raczej firmy ich szukają).

    > Chyba, że mowa o projektach wartych > 100 mln PLN.

    No poniżej 1 mln to raczej sensu by nie miało, prawda? Ale 100 zdaża się
    niezmiernie rzadko - rynek kolosów wydaje sie byc nasycony.
    Ale to już kwestia na inną zupelnie dyskusję.

    E.

  • 14. Data: 2007-03-10 00:02:19
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    E. wrote:

    > Stawki są polskie - projekty duże. Konsultant wdrożeniowy dostaje zwykle
    > 500 euro za dzień. Kierownik odpowiednio wiecej.

    Drogi E. Przepracowane mam kilka dobrych lat z wdrozeniowcami, w roznych
    firmach, srodowiskach i krajach, ale pierwsze slysze ze konsultant
    DOSTAJE 500E dniowki w Polsce. Co najwyzej firma consultinowa liczyc
    moze tyle za dzien pracy konsultanta od klienta ktory ma zyczenie na
    tyle przystac.
    Przemnazajac Twoje 500E przez 18 dni w miesiacu (zakladamy ze pracuje 4
    dni w tygodniu), miesiecznie zgarnia 36K PLN brutto co jest dla
    konsultanta (osoby nie na kierowniczym stanowisku) nierealne.

    > Nie wiem jaki projekt masz na mysli... te z którymi mam doświadczenia są
    > tak opłacane, ale fakt - to najwyższa półka i droższych chyba ciężko
    > byłoby szukać.

    Jaka to "najwyzsza polka"? SAP? JDE? SIEBEL? SOX gdy noz na gardle?

    Z niższą półką doświadczeń nie mam, acz zdażyło mi się
    > widzieć projekt za 880 za dniówkę dla konsultanta.

    Oczywiscie w Polsce i dla Polaka?

    Widzialem projekt platny 500L/godzine. I czego to dowodzi? Raz jeszcze
    napisze - podane przez Ciebie sumy dla "konsultanta" sa w Polsce
    nierealne (pomijam "kolesiostwo").

    Jacek

  • 15. Data: 2007-03-10 20:20:08
    Od: "E." <e...@o...pl>

    Jasek napisał(a):

    > Jaka to "najwyzsza polka"? SAP? JDE? SIEBEL? SOX gdy noz na gardle?

    Tylko jedna z nich jest najwyższą półką. I zapewniam, że nie jest to
    Siebel ;)

    > Widzialem projekt platny 500L/godzine. I czego to dowodzi? Raz jeszcze
    > napisze - podane przez Ciebie sumy dla "konsultanta" sa w Polsce
    > nierealne

    No cóż... Nie moja wina, prawda?

    E.