PracaGrupypl.praca.szukanaprogramista c++ (katowice)

  • 1. Data: 2008-09-08 19:35:57
    Temat: programista c++ (katowice)
    Od: "adampraca" <a...@i...eu>

    Witam,
    Jestem programistą z kilkuletnim doświadczeniem w programowaniu (głównie w
    środowisku C++ Builder). Do tej pory tworzyłem przede wszystkim systemy ERP
    (magazyn, sprzedaż, księgowość itp.) oparte na bazie danych (m.in.Oracle).
    Znam również SQL'a oraz język C# (jednak nie poparty doświadczeniem
    zawodowym). Nie są mi również obce tematy związane z tworzeniem stron
    internetowych PHP, HTML, CSS. Szukam nowej ciekawej pracy na Górnym Śląsku -
    głównie okolice Katowic, ewentualnie praca zdalna (nie interesuje mnie forma
    pracy związana z wyjazdami zagranicznymi). Jestem bez nałogów, punktualny,
    sumienny, skupiony na pracy, chętnie nauczę się czegoś nowego.
    Pozdrawiam, Adam

  • 2. Data: 2008-09-09 13:16:31
    Temat: Re: programista c++ (katowice)
    Od: Agnieszka Chroma <a...@p...com.pl>

    adampraca pisze:
> [...]
    > pracy związana z wyjazdami zagranicznymi). Jestem bez nałogów, punktualny,
    > sumienny, skupiony na pracy, chętnie nauczę się czegoś nowego.

    Witam,

    zapraszam do zapoznania się z ofertą dla Starszego Programisty C++, link
    do oferty:
    http://www.power.com.pl/pl/work/offers/programisci_c
    pp/starszy_%20inzynier_oprogroamowania_c

    Panie Adamie jeśli oferta zainteresowała Pana proszę o maila

    Pozdrawiam,

    --
    Agnieszka Chroma
    Specjalista ds. rekrutacji