PracaGrupypl.praca.szukanaprogramista PHP, MySQL / Bielsko-Biała

  • 1. Data: 2003-08-11 21:30:49
    Temat: programista PHP, MySQL / Bielsko-Biała
    Od: "shalwia" <s...@o...pl>

    Młoda, kreatywna osoba poszukuje pracy jako programista lub webdesigner.
    Znajomosc: HTML, PHP, MySQL, JavaScript, Flash (podstawy). Zbuduję sklep
    internetowy, portal, systemy zarządzania witryną WWW (CMS). Tworzę grafikę w
    programie Paint Shop Pro. Posiadam wiedzę niezbędną do budowania rozległych
    sieci komputerowych. Potrafię zarządzać urządzeniami sieciowymi takimi jak:
    router czy switch (przełącznik). Jestem absolwentem 3 semestru Cisco Local
    Academy. Zainteresowanych moją osobą proszę o kontakt mailowy na adres:
    s...@x...wp.pl lub telefoniczny: 504 84 30 62.

  • 2. Data: 2003-08-11 23:51:58
    Temat: Re: programista PHP, MySQL / Bielsko-Biała
    Od: piniu <p...@p...onet.pl>

    shalwia wrote:
> [...]
    > Academy. Zainteresowanych moją osobą proszę o kontakt mailowy na adres:

    ... I jednego dnia 6 razy sle tego posta na grupe.

    Zacial ci sie chyba przycisk myszy. Przeczysc. ;-)

    Pozdrawiam
    Piniu

  • 3. Data: 2003-08-12 19:41:13
    Od: "netplus" <s...@u...pf.pl>

    > Zacial ci sie chyba przycisk myszy. Przeczysc. ;-)

    taaak czyszczenie myszki to jest to co informatycy lubią najbardziej ;-p