PracaGrupypl.praca.dyskusje › programiści

  • 11. Data: 2007-03-11 01:13:51
    Temat: Re: programiści
    Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl>

    > co się ostatnio dzieje z rynkiem, widzę bardzo mało ogłoszeń o pracę w tej
    > dziedzinie, a ogłoszenia haerów się powtarzają? Jakieś pół roku temu było
    > tych ofert mnóstwo, a teraz?

    Oferty się powtarzają, bo jak stwierdził mój rozmówca na rozmowie o pracę "Teraz
    dużo trudniej znaleźć kogoś dobrego niż 3 lata temu". Firma polska, niezbyt
    duża, ale znana, praca raczej ciekawa. I chyba spore problemy ze znalezieniem
    nowych, dobrych pracowników.

    Kasia

  • 12. Data: 2007-03-12 09:21:13
    Od: "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niezbyt
    > duża, ale znana, praca raczej ciekawa. I chyba spore problemy ze

    To czywiste żę problemy ze znalezieniem - bo jak któryś jest dobty to sie
    okazuje że gdy usłyszy 2k netto/miesiąc to najpierw kula się po podłodze, a
    potem rozbawiony wychodzi z rozmowy ocierając załawione ze śmiechu oczy....

    Pozdrawiam
    kantor