PracaGrupypl.praca.dyskusje › producenci systemów CAD w Polsce

  • 1. Data: 2005-11-08 18:15:17
    Temat: producenci systemów CAD w Polsce
    Od: "Jaro" <j...@v...pl>

    Witam
    Czy ktoś zna może jakieś firmy zajmujące się tworzeniem systemów
    komputerowego wspomagania projektowania
    (CAD), mające swoje siedziby w Polsce - najlepiej w woj. małopolskim lub
    śląskim.
    Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

    pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2005-11-08 19:41:26
    Temat: Re: producenci systemów CAD w Polsce
    Od: "Daniel I. Michalak" <d...@W...com>

    http://www.logocad.com.pl/

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel Michalak

  • 3. Data: 2005-11-08 21:28:54
    Od: "Jaro" <j...@v...pl>

    Użytkownik "Daniel I. Michalak" <d...@W...com> napisał w
    wiadomości news:dkqv10$9nv$1@news.dialog.net.pl...

    > http://www.logocad.com.pl/
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Daniel Michalak
    > http://daniel-michalak.net/kontakt.html

    Dzięki za odpowiedź, ale poza adresem strony, który zawiera słowo "cad" nie
    znalazłem w produktach tej firmy nic co dotyczy komputerowego wspomagania
    projektowania. Chodzi mi o systemy wspomagające projektowanie techniczne i
    inżynieryjne (budownictwo, architekturę, meble, elektroniczne układy scalone
    itp.)

    Jarek

  • 4. Data: 2005-11-09 09:24:06
    Od: Sebastian Rusek <z...@e...pl>

    Dnia Tue, 8 Nov 2005 19:15:17 +0100, Jaro napisał(a):

    > Czy ktoś zna może jakieś firmy zajmujące się tworzeniem systemów
    > komputerowego wspomagania projektowania
    > (CAD), mające swoje siedziby w Polsce - najlepiej w woj. małopolskim lub
    > śląskim.

    http://www.eplan.pl/
    Niemiecka firma. Głównie rozwiązania dla motoryzacji.

    Pozdro
    --
    Sebastian Rusek

  • 5. Data: 2005-11-09 20:06:14
    Od: "freewolny" <d...@p...onet.pl>

    Cad-a elektrycznego robi IGE+XAO w Krakowie.

    Damian

  • 6. Data: 2005-11-12 17:26:07
    Od: "Oberix" <o...@g...pl>

> [...]
    > komputerowego wspomagania projektowania
    > (CAD), mające swoje siedziby w Polsce - najlepiej w woj. małopolskim lub
    Dwie firmy znam
    www.mentor.com --pelny zakres softu dla elektroniki
    www.aldec.com --symulacja ukladow scalonych
    obie zajmuja sie elektronika i obie szukaja pracownikow ;)

    Pozdrawiam
    Radek