PracaGrupypl.praca.dyskusje › problem z określeniem stanowiska

  • 1. Data: 2009-09-15 09:43:54
    Temat: problem z określeniem stanowiska
    Od: Johnny2 <j...@a...pl>

    Witam,

    Firma w której pracuję niebawem będzie poszukiwała pracownika i szef
    polecił mi sprecyzowanie stanowiska pracy i zakresu obowiązków nowego
    pracownika. Z zakresu obowiązków to m.in.:
    - usability portalu internetowego
    - przyciąganie nowych użytkowników(i utrzymanie już istniejących),
    głównie pomysły, analiza
    - opracowywanie strategii marketingowych
    - znajomość zagadnień marketingu internetowego
    - znajomość zagadnień z zakresu reklamy w internecie

    Problem polega na tym, że nie wiem jak nazwać takie stanowisko pracy i
    gdzie takich osób szukać. Może macie jakieś ciekawe pomysły?

    Pozdrawiam,
    TC

  • 2. Data: 2009-09-15 10:08:01
    Temat: Re: problem z określeniem stanowiska
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Johnny2 wrote:

> [...]
    > polecił mi sprecyzowanie stanowiska pracy i zakresu obowiązków nowego
    > pracownika. Z zakresu obowiązków to m.in.:

    Webmaster.

> [...]
    > - opracowywanie strategii marketingowych
    > - znajomość zagadnień marketingu internetowego
    > - znajomość zagadnień z zakresu reklamy w internecie

    Specjalista do spraw marketingu.

    > Problem polega na tym, że nie wiem jak nazwać takie stanowisko pracy i
    > gdzie takich osób szukać. Może macie jakieś ciekawe pomysły?

    Lemat
    easyISP jest spam friendly - utrzymuje notorycznego spamera polandexport /
    ipeik / netex-sterling, pomóżcie ich przekonać nie wykupując u nich
    hostingu.

  • 3. Data: 2009-09-15 10:40:46
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 15 Sep 2009 12:08:01 +0200, Lemat napisał(a):

    > Webmaster.

    W sumie u nas też już są "osobni" specjaliści od usability, choć
    prawdziwych (z poważnym doświadczeniem) chyba wciąż niewielu, więc można by
    się pokusić o stanowisko "Specjalista usability" czy też "Specjalista od
    użyteczności serwisów WWW". Jednowyrazowej nazwy chyba jeszcze nie mamy..?

    Jak masz konkretną ofertę to ją zarzuć na jakieś portale w stylu pracuj.pl
    czy infopraca.pl, do tego możesz się rozejrzeć po forach tematycznych na
    GoldenLine i ogółem po forach w sieci, gdzie się dyskutuje na takie tematy.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2009-09-15 16:49:38
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 11:43:54 +0200, Johnny2 <j...@a...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >
    >Problem polega na tym, że nie wiem jak nazwać takie stanowisko pracy i
    >gdzie takich osób szukać. Może macie jakieś ciekawe pomysły?

    Zarządzający Systemem Web

    BP, PPNMSP :)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 5. Data: 2009-09-16 07:36:21
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:14csqa9if0slm$.dlg@kapselek.net...
> [...]
    > "Specjalista
    > od użyteczności serwisów WWW". Jednowyrazowej nazwy chyba jeszcze nie

    WebErgonomista? :)))