PracaGrupypl.praca.dyskusje › prawo jazdy z urzedy pracy

  • 11. Data: 2007-09-25 18:32:33
    Temat: Re: prawo jazdy z urzedy pracy
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Uzytkownik "krzysiekm" <n...@t...pl> napisal w wiadomosci
    news:MPG.216370874c28dfab98968f@news.tpi.pl...
    In article <fd674n$jp2$1@nemesis.news.tpi.pl>, g...@o...eu says...

    czy wszystkie urzedy bezrobotnych prowadza teraz szkolenie na prawo
    jazdy? w moim rejonie nie doszukalem sie informacji na stronie, albo
    moze opierdaaja sie z aktualizacja strony

    szukam jakiejs mozliwosci dofinansowania do papieru na przyczepy
    ponoc urzad bezrobotnych moze to zrobic jesli sie ma zagwarantowane
    zatrudnienie od konkretnego pracodawcy, po miesiacu moze zwolnic
    pracownika?
    jak by tak bylo to oplacalo by sie nawet ten zus za siebie zaplacic
    700zl i troche darowac chlebodawcy bo prawo jazdt wychodzi jakies 1800
    teraz

    Nie pytaj, bo Twoi sponsorzy kursu juz wyemigrowali...
    Pup w Poznaniu widzialem ze organizuje kurs na prawko B, strone
    aktualizuja w miare na biezaco, tak mi sie wydaje.
    Dokladnie tak jest, ze jezeli masz konkretna oferte pracy, ale brak
    kwalifikacji to urzad moze Cie skierowac na odpowiednie szkolenie,
    o jakim zusie mówisz, chcesz zrobic walek, ze Ty bedziesz firma
    pracodawca i pracownikiem jednoczesnie? to nie przejdzie, chyba ze Ty
    bedziesz firma a Twój znajomy chce robic ten kurs, nie wiem czy
    weryfikuja firmy krzaki, moze sa jakies wymogi, konkretów nie znam

  • 12. Data: 2007-09-25 20:16:56
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Uzytkownik "wologf" <g...@o...eu> napisal w wiadomosci

    Dokladnie tak jest, ze jezeli masz konkretna oferte pracy, ale brak
    > kwalifikacji to urzad moze Cie skierowac na odpowiednie szkolenie,

    Hehehehe. Oferta pracy, ktora bedzie czekac trzy miesiace.

    Chyba taka za najnizsza krajowa.

    sz.

  • 13. Data: 2007-09-25 22:03:39
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:fdbqdi$3lg$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Uzytkownik "wologf" <g...@o...eu> napisal w wiadomosci
    >
    > Dokladnie tak jest, ze jezeli masz konkretna oferte pracy, ale brak
    >
    > Hehehehe. Oferta pracy, ktora bedzie czekac trzy miesiace.

    Według artykułow w "opiniotwórczej" prasie to mamy taki brak rąk do
    pracy, że przez pare lat będzie brakowało fachowców, więc wiesz ;)

    > Chyba taka za najnizsza krajowa.

    To niby są płace w tych ofertach?

  • 14. Data: 2007-09-26 04:28:03
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    wologf napisał(a):

    > Według artykułow w "opiniotwórczej" prasie to mamy taki brak rąk do
    > pracy, że przez pare lat będzie brakowało fachowców, więc wiesz ;)

    Tyle, że chyba w większości branżach fachowców się szuka poza UP.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2007-09-26 05:46:39
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 25 Sep 2007 22:16:56 +0200, szomiz napisał(a):

    > Uzytkownik "wologf" <g...@o...eu> napisal w wiadomosci
    >
    > Dokladnie tak jest, ze jezeli masz konkretna oferte pracy, ale brak
    >
    > Hehehehe. Oferta pracy, ktora bedzie czekac trzy miesiace.

    Tak, będzie czekać... Bo w takich sytuacjach podpisywana jest umowa
    trójstronna: PUP - pracodawca - bezrobotny.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 16. Data: 2007-09-26 09:14:11
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:1aaeyfps9fwe0$.1jq9a25p2q16k.dlg@40tude.net...

    > Tak, będzie czekać... Bo w takich sytuacjach podpisywana jest umowa
    > trójstronna: PUP - pracodawca - bezrobotny.

    No to _jezeli_ jest to _pierwsze_ prawko a nie rozszerzenie uprawnien, to
    mamy piekny przyklad tworzenia fikcji ;-)

    sz.

  • 17. Data: 2007-09-26 10:35:12
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Tyle, że chyba w większości branżach fachowców się szuka poza UP.

    Ale Pup może Ci zasponsorować kurs, nie wiem czy wszystkie branże i
    rodzaje szkoleń wchodzą w grę, zadzwoń i się popytaj...

  • 18. Data: 2007-09-26 10:35:56
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:fdd874$bje$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > No to _jezeli_ jest to _pierwsze_ prawko a nie rozszerzenie uprawnien,
    > to mamy piekny przyklad tworzenia fikcji ;-)

    Ktoś ma firmę, dobrze mu idzie i wie, że za jakiś czas będzie
    potrzebował nowych kierowców, gdzie tu widzisz jakiś problem?

  • 19. Data: 2007-09-26 11:12:53
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "wologf" <g...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Ktoś ma firmę, dobrze mu idzie i wie, że za jakiś czas będzie potrzebował
    > nowych kierowców, gdzie tu widzisz jakiś problem?

    W tym, ze nie powierzyl bym samochodu takiemu "nowemu" kierowcy. A jak sie
    dobrze wiedzie, to sie placi wiecej niz minimalna i przez trzy miesiace
    mozna kilku kandydatow znalezc i sprawdzic.

    Bez pieprzenia sie w papierologie wymagana w takich przypadkach. Sam sie
    zastanawialem, czy nie uruchomic u siebie miejc pracy do finansowanych przez
    UP (sciana wschodnia!). Jak mi mile panie uswiadomily ile z tym jest
    pieprzenia - odpuscilem.

    sz.

  • 20. Data: 2007-09-27 14:13:16
    Od: Stoowa <s...@p...onet.pl>

    wologf pisze:
    > Użytkownik "Stoowa" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jezeli polecisz do jednego z pozostałych 26 państw Unii to niestety ale
    > wciąż będziesz na to płacił, bo muszę Cię zmartwić te szkolenia są
    > finansowane z europejskiego funduszu społecznego.

    dziekuje ale ja sie niegdzie nie wybieram, chyba ze na wakacje... dobrze
    mi w Polsce...