PracaGrupypl.praca.szukana › praktyka/staz w Warszawie

  • 1. Data: 2003-02-15 21:51:07
    Temat: praktyka/staz w Warszawie
    Od: i...@p...onet.pl

    Szukam praktyki/stazu w Warszawie w okresie lipiec-wrzesien.
    Obecnie jestem na 4 roku informatyki (AGH) i 4 roku filozofii (US), w zwiazku z
    czym interesowaly by mnie w/w praktyki wynikajace z polaczenia obu kierunkow,
    czyli w zakresie: informatyka ogolna (serwisowanie pc, podstawy administracji --
    Linux (Debian), tworzenie prostych www, ale nie programowanie), tworzenie
    dokumentacji, asystowanie przy zarzadzaniu projektami informatycznymi,
    wydawnictwa: korekta publikacji (najchetniej informatycznych), ogolnie wszystko
    co ma zwiazek z informatyka, filozofia, zarzadzaniem dokumentacja, tworzeniem
    podrecznikow do projektow itp.

    Iza
    na poczatek kontakt mailowy: i...@a...pl badz tel 0693774567

  • 2. Data: 2003-02-16 10:21:40
    Temat: Re: praktyka/staz w Warszawie
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    i...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > co ma zwiazek z informatyka, filozofia, zarzadzaniem dokumentacja, tworzeniem

    Poszukaj na pl.praca.*, bo IDMNet (www.idmnet.pl - reklama internetowa)
    czasami bierze w tym okresie stazystow. Jesli spelnisz wymogi to
    moze..... :)

    Pozdroofki,
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>