PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownik - kabel....

  • 11. Data: 2005-04-08 19:15:52
    Temat: Re: pracownik - kabel....
    Od: m...@o...pl

    > Witam
    > Parę dni temu na mojego kolegę zakablował nie prawdę / ciach.....
    > Co radzicie robić w takiej sytuacji ?
    > --
    > news.
    Po pierwsze nie zakablował.....tylko SKŁAMAŁ.

    Po drugie...kradzieże zgłasza się do prokuratury, a ona prowadzi śledztwo. I
    powinna dojść do prawdy.

    Po trzecie....skoro tak ochoczo nakłamał.....więc sam prawdopodobnie o tej
    kradzieży wie więcej.

    Po czwarte....awans, chyba mu wyszedł przypadkiem, ale to świadczy o firmie.

    A kolega nie dostał zwolnienie z art. 52 KP? Jeżeli nie to znaczy, ze wszystko
    szyte grubymi nićmi i chcieli mu dowalić. A to już mobbing.

  • 12. Data: 2005-04-09 15:02:28
    Od: Karol Lipnicki <A...@m...int.pl>

    m...@o...pl wrote:

> [...]
    >
    > A kolega nie dostał zwolnienie z art. 52 KP? Jeżeli nie to znaczy, ze
    > wszystko szyte grubymi nićmi i chcieli mu dowalić. A to już mobbing.

    Hmmm - odpiszę całościowo i proszę się nie denerwować że nie cytowałem.
    No więc tak - ta osoba w rzeczy samej skłamała, ale miało to formę
    doniesienia o rzeczy nie mającej miejsca, ponieważ sposób wykonywania pracy
    przez pomówionego nie dawał mu nigdy możliwości dokonania takiej czynności
    jak opisana w doniesieniu.

    Sprawa nie zostala skierowana do prokuratury, ponieważ właściciel firmy nie
    godzi się na zakup jakiegokolwiek legalnego oprogramowania, i tym sposobem
    firma działa na kilkudziesięciu nielegalnych windowsach, office'ach i tak
    dalej.

    Co do wiedzy tego który kłamał. Istnieją poparte dowodami tezy, iż ta osoba
    doprowadziła do zwolnienia szefa działu, a swojego przełożonego. Nie może
    to jednak wyjść na światło dzienne ponieważ właściciel firmy zdaje się być
    zainteresowany taką praktyką tej osoby.

    Co do awansu - nie wiem czy był to przypadek, ale jak napisałeś bardzo źle
    to świadczy o firmie.

    Aha - i kolega nie został zwolniony, ale obecnie dostaje ok. 700 zł na rękę
    jako pracownik umysłowy, dzięki któremu ów dział handlowy wogóle istnieje,
    ponieważ nikt inny nie posiada tak wielkiej wiedzy jak on......

    Alpin19
    --
    news.

  • 13. Data: 2005-04-09 15:41:35
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Karol Lipnicki" <A...@m...int.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jako pracownik umysłowy, dzięki któremu ów dział handlowy wogóle istnieje,
    > ponieważ nikt inny nie posiada tak wielkiej wiedzy jak on......

    Jak na moje doświadczenie to zestawienie "wielka wiedza" i "dostaje 700 zł
    na reke" jest w pewnej sprzeczności, ale może mało wiem o życiu.

    A te 700 zł to kiedyś było większe?
    Dostał wypowiedzenie warunków umowy?
    Miał wogóle jakąś umowe?
    Czemu sie nie targuje, albo idzie gdzie indziej?

    vertret