PracaGrupypl.praca.szukanapraca - wspolpraca

  • 1. Data: 2002-02-05 12:34:59
    Temat: praca - wspolpraca
    Od: "Kostuch" <f...@t...pl>

    Firma o międzynarodowym zasięgu, będąca liderem w dziedzinie suplementów
    odżywczych
    poszukuje osoby gotowe do współpracy.

    Jeżeli posiadasz komputer i internet i jesteś w stanie zainwestować w
    otwarcie własnego sklepu internetowego, firma daje taką możliwość oraz
    przejmuje całkowitą obsługę związaną z funkcjonowaniem Twojego sklepu.

    Ponadto firma organizuje co miesiąc spotkanie dla swoich współpracowników
    o charakterze informacyjno-szkoleniowym.

    Twoje zadanie- promocja Twojego sklepu.

    Jeżeli jesteś zainteresowany zrób pierwszy krok i zobacz jak działa mój
    sklep internetowy: www.603.fitline.com

    Jeżeli zdecydujesz się działać proszę o kontakt, mój adres znajdziesz w moim
    sklepie internetowym.
    Życzę powodzenia i sukcesów.

  • 2. Data: 2002-02-07 11:24:33
    Temat: Re: praca - wspolpraca
    Od: Vladbal <v...@p...com>

    Toz to to zwykle nasladownictwo, w dodatku nie do konca udane!

    W pierwotnej wersji brzmialo:

    jezeli jestes gotow przestawic swoje gospodartswo domowe na produkty z
    uinnej, niz supermarkety i sklepiki, oferty - to mozesz zaoszczedzic
    nawet do 3.000 zlotych rocznie.

    Jesli w dodatku uznasz, ze warto sie ta informacja podzielic z innymi -
    to mozesz zaczac zarabiac pieniadze.

    Jesli wykonasz skutecznie oba powyzsze punkty i nauczysz sie prezentowac
    mozliwosci zarabiania pieniedzy w tym systemie - mozesz nawet zarabiac
    znacznie powyzej 1.000.000 dolarow rocznie (to nie pomylka!).

    Co trzeba zrobic?

    Odpowiedziec na ten opost, podajac imie, nazwisko, miasto i telefon
    kontaktowy.

    Umowimy sie na niezobowiazujace spotkanie informacyjne.

    Wladyslaw Balinski
    MLM Merchant